|
کدخبر: 84982

قاتل پرسپولیس به دیدار برابر استقلال رسید

بعد از چند هفته غیبت به خاطر مصدومیت، عمر السومه ستاره سوری الاهلی به آمادگی کامل برای دیدار با استقلال ایران رسیده است.

گسترش‌نیوز: عمر السومه ستاره سوری و کاپیتان این فصل الاهلی که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای از ترکیب سبزهای جده دور بود، حالا با اعلام رسانه‌های سعودی نزدیک به این باشگاه با حضور در تمرینات و رسیدن به شرایط آرمانی، آماده حضور در دیدار حساس با استقلال ایران است.

عمر السومه حدود سه هفته قبل در جریان بازی‌های لیگ عربستان با مصدومیتی روبه‌رو شد که او را برای مدتی از تمرینات و بازی‌ها دور کرد تا جایی که کریستین گروس سرمربی سوئیسی بالاجبار بدون گلزن اول خود برابر الوحده امارات در نخستین هفته از لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و با تساوی زمین را ترک کرد.

حالا در آستانه دومین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران در زمین ثالث خبرهای رسیده از اردوی الاهلی از بازگشت السومه به تمرینات و آمادگی او برای بازی‌های حساس پیش رو حکایت دارد که این خبر با توجه به سابقه موفق السومه، می‌تواند نگرانی هایی را برای استقلال و هوادارانش فراهم کند.

الاهلی روز جمعه در لیگ عربستان باید به مصاف الوحده برود سپس سه روز بعد یعنی دوشنبه آینده در شهر کویت از استقلال ایران میزبانی خواهد کرد.

گفتنی است عمرالسومه سابقه دو بار گلزنی برابر پرسپولیس در ترکیب الاهلی را دارد و بین فوتبال دوستان ایرانی به قاتل بیرانوند و پرسپولیس معروف شده است.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها