|
کدخبر: 84660

حمله پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ

پیشکسوت فوتبال گفت: اسکوچیج با مطرح کردن بیماری، مردم شریف آبادان را فریب داد تا مربی تیم ملی شود.

گسترش‌نیوز: محمد مومنی با بیان مطلب فوق به ارزیابی‌اش از شرایط تیم استقلال پیش از بازی با الشرطه عراق پرداخت و اظهارکرد:

با این که الشرطه جایگاه خوبی در لیگ برتر عراق ندارد، اما این تیم قدرتمند است و نباید از سوی بازیکنان استقلال دست کم گرفته شود. دست کم گرفتن این تیم نهایت بی‌احتیاطی است و می‌تواند تاوان زیادی داشته باشد.

وی افزود: عراقی‌ها همیشه فوتبالی محکم و متعصبانه مقابل ایران انجام می‌دهند. بچه‌های ما هم باید در این بازی محکم و با تعصب بازی کنند چون در غیر این صورت کار برای تیم استقلال گره خواهد خورد.

محمد مومنی پیشکسوت آبی پوشان بیان کرد: می‌خواهم به یک نکته در خصوص دربی اشاره کنم و از آن به بازی الشرطه برگردم. خیلی‌ها می‌گویند تعویض مهدی قائدی باعث شد پرسپولیس جلو بکشد و به گل مساوی برسد. شاید این حرف ابتدا درست به نظر بیاید اما با در نظر گرفتن شرایط بدنی قائدی و خستگی او ناشی از سفرها و بازیهای فشرده، مجیدی مجاب شد برای حفظ بلند مدت قائدی در آن دقایق او را از زمین خارج کند. همه آنهایی که امروز منتقد مجیدی هستند اگر قائدی تعویض نمی‌شد و در آن بازی مصدوم می‌شد، امروز به نوعی دیگر با مجیدی برخورد می‌کردند.

محمد مومنی در خصوص دربی و نتیجه آن تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها قبل از بازی خیلی رجز خواندند اما استقلالی‌ها حرفشان را در زمین مسابقه زدند. شاگردان یحیی شانس آوردند که در آن بازی شکست نخوردند. واکنشهای آنها در پایان بازی نشان از خوشحالی شان از آن نتیجه بود. بعد از بازی بابت نتیجه استقلالی‌ها عذرخواهی کردند و پرسپولیسی‌ها تشکر و ابراز خوشحالی که این واکنش‌ها هم نشان دهنده احساسات دو تیم از نتیجه بود.

محمد مومنی ملی پوش سابق کشورمان در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ برای هدایت این تیم بیان کرد: با احترام به تصمیم فدراسیون می‌گویم متاسفم برای فوتبالی که سطح توقع ما را از نیمکت تیم ملی تا اسکوچیچ پایین آورده‌اند. البته اسکوچیچ باید از این انتخاب خوشحال باشد، اما واقعیت این است که نیمکت تیم ملی از اسکوچیچ وزین تر است.

محمد مومنی بیان کرد: جدا از این که اسکوچیچ از نظر فنی در حد تیم ملی هست یا نه، باید بگویم او از راه متعارفی هم به نیمکت تیم ملی نرسید. اسکوچیچ با مردم شریف آبادان رفتار خوبی نداشت و با طرح بیماری و مشکلات از این تیم جدا شد. او باید توضیح دهد که چطور مشکلاتش یک شبه رفع شد و بیماری‌اش یک شبه بهبود پیدا کرد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها