|
کدخبر: 82807

احتمال دستگیری استوکس به صفر رسید!

آنتونی استوکس بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران این روز‌ها حضورش در جمع سرخ‌های پایتخت با حواشی زیادی رو به رو شده است.

گسترش‌نیوز: به غیر از بحث شکایت دنباله دار باشگاه تراکتور تبریز و اظهارات مدیران این باشگاه مبنی بر محکومیت قطعی استوکس و احتمالا گرفتن غرامت سنگین از این بازیکن، مشکلات خانوادگی این بازیکن هم به حواشی فوتبالی این روز‌ها دامن می‌زند.

استوکس به دلیل ضرب و شتم نامزدش پرونده‌ای باز در دادگاه ایرلند دارد. او همچنان درگیر این شکایت بوده و در صورت حضور در کشور مادری‌اش ممکن است شرایط این پرونده برای او سخت‌تر از گذشته دنبال و به دستگیری او ختم شود. حالا برخی‌ افراد این موضوع را به حواشی فوتبالی او وصل کرده‌اند. این در حالی است که پلیس بین‌المللی اینترپل درخواستی از اسکاتلند به پلیس ایران نداده است تا استوکس را در خدمت پلیس ایرلند قرار دهد و ادعا‌های برخی رسانه‌ها در مورد ممنوع الورودی و یا قرار گرفتن در لیست اینترپل صحت ندارد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران هم ضمن رد این شایعه عنوان کرد: استوکس برای حضور در پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل او در ایران بحث مالیات زمانی است که در تراکتور حضور داشت و این موضوع هم قابل حل است.

در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن است استوکس در صورتی که رای پرونده فوتبالی‌اش در فیفا به نفع تراکتور صادر شود، غرامتی سنگین به تراکتور پرداخت کند و شرایط مشابهی مانند سامان قدوس مهاجم ایرانی تیم آمیان فرانسه پیدا کند و محکوم به دوری از مستطیل سبز به مدت ۴ تا ۶ ماه شود.

منبع: روز نو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها