|
کدخبر: 81887

سرمربی حریف آسیایی پرسپولیس اخراج شد

سرمربی نخستین حریف آسیایی پرسپولیس از سمت خود در تیم الدحیل قطر برکنار شد.

گسترش‌نیوز: باشگاه الدحیل قطر که هم اکنون در صدر جدول لیگ ستارگان قرار دارد، یک سال و نیم قبل «روی فاریا» دستیار اول «ژوزه مورینیو» در تیم‌های چلسی، اینتر میلان، رئال مادرید، منچستریونایتد را جایگزین «نبیل معلول» تونسی کرد تا بتواند با استفاده از این مربی شانس خود را برای قهرمانی در قاره کهن بسنجد.

این در حالی بود که چند ساعت قبل باشگاه الدحیل قطر خبر از استعفای این سرمربی پرتغالی را منتشر کرد. استعفایی که با موافقت رئیس باشگاه مواجه شده و همچنین مدیر این تیم متمول قطری از زحمات این مربی پرتغالی تشکر کرد.

با این حال سایت الرایه قطر اعلام کرد که «روی فاریا» استعفا نداده بلکه از سمت خود اخراج شده است. این سایت ادعا کرد که شکست الدحیل برابر السد در سوپر جام باعث شده تا مسوولان باشگاه تصمیم به برکناری این مربی را بگیرند.

در همین راستا قرار است به زودی و تا پیش از دیدار روز جمعه برابر العربی سرمربی جدید کارش را در الدحیل آغاز کند. الدحیل درحال‌حاضر در صدر جدول لیگ قطر قرار دارد.

این تیم که با جذب «ماریو مانژوکیچ» و یک ستاره جوان از یوونتوس تدارک ویژه‌ای را برای لیگ قهرمانان آسیا دیده در لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ بهمن در نخستین دیدار مرحله گروهی میزبان پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها