|
کدخبر: 81614

شرایط این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت

هافبک اسبق تیم ملی گفت: اگر از آسیا محروم شدیم مهم نیست چرا که زمانی را به‌دست می‌آوریم تا دست برخی دلال‌ها و مربیان منشوری را از فوتبال دور کنیم.

گسترش‌نیوز: بهزاد داداش‌زاده، هافبک اسبق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس، در خصوص شرایط این روز‌های سرخپوشان پایتخت گفت‌وگو کرده که در ادامه می‌خوانید:

نظر شما درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس چیست؟

شکر خدا در پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفتند و گل‌محمدی را به خانه خود برگرداندند. یحیی در این چند سال خودش را در عرصه مربیگری به‌خوبی نشان داده و حالا با تجربه بالا راهی پرسپولیس شده است. دستیاران او یعنی مطهری و فنایی هم توانا و باهوش هستند و در کل یک کادر فنی کاملاً پرسپولیسی در تیم فعالیت می‌کند که جای خوشحالی دارد به‌خصوص مطهری که واقعاً مغز متفکر شهرخودرو بود و حتی زمانی که با جلالی کار می‌کرد به او کمک فنی زیادی انجام می‌داد

فکر می‌کنید چرا کالدرون که تیم را قهرمان نیم‌فصل کرده بود از پرسپولیس جدا شد؟

من انتقادات زیادی به کالدرون داشتم. اگرچه او در عین ناباوری پرسپولیس را قهرمان نیم‌فصل کرد، ولی در چیدمان تیمی مشکلات زیادی داشت. من دلیل طرد کردن عالیشاه و نیمکت‌نشینی سیدجلال را نمی‌دانم. دلیل استفاده از دو مدافع چپ به‌صورت همزمان را هم در تیم متوجه نشدم لذا فکر می‌کنم اگر او می‌ماند تیم کم‌کم دچار اشکالات فنی می‌شد. اگرچه حالا شکر خدا با آمدن گل‌محمدی این توازن در تیم برقرار خواهد شد.

به نظر شما یحیی می‌تواند مثل کالدرون نتیجه بگیرد؟

پرسپولیس ۵ بازی حساس و نفسگیر دارد و اگر بتواند ۱۰ امتیاز از این ۵ بازی سخت بگیرد شک نکنید قهرمان خواهد شد. یحیی برای جام گرفتن آمده و در جام حذفی هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. به نظرم پرسپولیس امسال حداقل یک جام خواهد گرفت.

شرایط بازیکنان پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

تیم پر از بازیکنان توانا و بااستعداد و باانگیزه است. واقعاً بچه‌ها توان انجام کار‌های بزرگی را دارند و دیدید که در میان تیم‌های بزرگی، چون سپاهان، استقلال و تراکتور توانستند صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل شوند؛ لذا فکر می‌کنم اگر بتوانند با تفکرات کادر فنی جدید هماهنگ شوند به‌طور حتم قهرمان خواهند شد.

نظر شما درباره محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

واقعیت این است که اگر انصراف دهیم با جرایم و محرومیت‌های فیفا مواجه می‌شویم و اگر بپذیریم معنی‌اش این است که قبول کرده‌ایم ایران امن نیست. با این وجود من فکر می‌کنم بهتر است انصراف دهیم و عزت خودمان را زیر پا نگذاریم. اگر هم محروم شدیم مهم نیست چرا که زمانی را به‌دست می‌آوریم تا دست برخی دلال‌ها و مربیان منشوری را از فوتبال دور کنیم و به قول آقای دادکان یک پاکسازی در فوتبال انجام دهیم.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر