|
کدخبر: 81081

سرمربی تیم ملی کی مشخص می‌شود؟

سرپرست فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال تا هفته آینده اعلام خواهد شد، گفت: انتخاب گزینه داخلی برای این مسوولیت قطعی نشده زیرا هنوز انتخاب گزینه خارجی منتفی نشده است.

گسترش‌نیوز: حیدر بهاروند روز چهارشنبه در پایان مجمع عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در مورد نامزدی‌اش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل اینکه در روز انتخابات فدراسیون همزمان پست‌های متعددی انتخاب می‌شوند، شاید در یکی از این پست‌ها حضور داشته باشم و مهم نیست در چه پستی باشم ولی به هر حال در عرصه فوتبال هستم.

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: سعی می‌کنیم زودتر از موعد مقرر انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم‌های تبریزی در رده‌های سنی مختلف تیم ملی بازیکن دارند، خاطرنشان کرد: باشگاه‌های فوتبال آذربایجان شرقی در سایه فعالیت مستمر هیات این استان و اداره کل ورزش و جوانان در بحث فوتبال عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گداشتند.

بهاروند با اشاره به وجود تیم‌های فوتبال تراکتور، ماشین سازی، شهرداری تبریز(علم و ادب تبریز) و فوتسال مس سونگون در استان آذربایجان شرقی، گفت: این رشد باید تداوم داشته باشد.

وی در مورد بدهی باشگاه‌ها به سرمربیان و بازیکنان تیم هایشان، گفت: باشگاه‌ها در زمان عقد قرارداد بابد به نسبت توان مالی خود در جذب بازیکنان و سرمربی دقت لازم را داشته باشند تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشوند.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: ما در مورد تیم ملی بدهی نداریم و علاوه بر اینکه بدهی ویلموتس را دادیم از وی نیز طلب هم داریم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها