|
کدخبر: 75565

تکمیلی/ هواداران ‌استقلال معاون باشگاه را کتک زدند!

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی، مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

گسترش‌نیوز: پس از استعفای غیرمنتظره آندره‌آ استراماچونی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال و ترک ایران به مقصد ترکیه، تعدادی از هواداران استقلال با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه، به عملکرد مدیران استقلال اعتراض کردند.

havadar1.jpeg

این هواداران از فسخ قرارداد سرمربی آبی‌پوشان شوکه و ناراحت بودند و خواستار جدایی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال شدند. هواداران معترض استقلال معتقد بودند که مدیران باشگاه هنوز می‌توانند با سرمربی ایتالیایی مذاکره کنند و او را به کشورمان برگردانند. این هواداران از پاسخگو نبودن مدیران باشگاه ناراحت بوده و تأکید داشتند که آبی‌پوشان نباید در دیدار برابر پیکان و نیز ادامه لیگ برتر شرکت کنند.

havadar2.jpeg

تعدادی از هواداران این تیم روبه‌روی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند. هواداران علیه امیرحسین فتحی، جواد زرینچه و کامران منزوی شعار دادند و تاکید کردند استقلال بدون استراماچونی را نمی‌خواهند.

بعضی از هواداران خشمگین استقلال، در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند. تعداد این هواداران اکنون به ۵۰۰ نفر می‌رسند.

havadar3.jpeg

هواداران عصبانی در ادامه اعتراض خود علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادن و او را مسئول رفتن استراماچونی دانستند.

همچنین هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال که برای آرام کردن هواداران بین آنها حاضر شده بود، توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

havadar4.jpeg

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها