|
کدخبر: 75042

لحظه‌شماری استقلالی‌ها برای بازی با پرسپولیس

مربی اسبق استقلال گفت: نسبت به استراماچونی خوشبین هستم و اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است.

گسترش نیوز - علی چینی مربی اسبق استقلال عملکرد این تیم را ستودنی دانست و گفت: سیستم بازی استقلال حداقل در لیگ داخلی هر حریفی را به زانو درمی‌آورد. علم، پشتکار و انگیزه آندره‌آ استراماچونی به بازیکنان نیز منتقل شده و می‌بینیم ۲-۵-۳ استقلال یا به نوعی ۲-۳-۲-۳ این تیم هم چشم‌نواز است و هم برای کسب پیروزی عملیاتی.

derbi.jpg

دفاع چپ اسبق استقلال و تیم ملی در ادامه گفت: از شفر ناامید بودم و ابتدا این تصور وجود داشت که نقد‌های من مغرضانه است، ولی زمان ثابت کرد مشکل شخصی با هیچ‌کس نداشته‌ام. الان نسبت به استراماچونی خوشبین هستم و اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. در هفته‌های گذشته دیدیم استقلال چطور برابر تراکتور، صنعت نفت، سایپا، سپاهان و... فوتبال بازی کرد.

استقلال در حالی با ۵ گل صنعت نفت را برد که این تیم ۳ روز قبل در مشهد شهر خودرو را شکست داد یا سایپا در اصفهان از سپاهان امتیاز گرفته بود، اما ۴ گل از استقلال خورد و در همین بازی با سپاهان نیز به دلیل اشتباهات رخ داده، برد به تساوی تبدیل شد.

چینی در پایان گفت: نمی‌توان واقعیت را کتمان کرد. علم استراماچونی بر مشکلات چربید در حالی ۱۶، ۱۷ بازیکن از استقلال جدا شده بودند و این مربی شناخت خاصی از فوتبال ایران نداشت ظرف ۷، ۸ هفته فهمید باید چه کار کند که این نشان از هوش، دیدگاه و علم او دارد. به نظرم استقلال در بخش آنالیز حریفان یک برگ برنده بزرگ دارد و با این روند در دور برگشت حسابی حریفانش را اذیت می‌کند چه بسا می‌بینیم هواداران استقلال برای بازی برگشت برابر پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنند، چون این احساس وجود دارد یک پیروزی بزرگ در راه است.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر