|
کدخبر: 73097

پرسپولیس به‌دنبال فسخ قرارداد با مهاجم برزیلی

مدیران باشگاه پرسپولیس در پی آن هستند تا در راه فسخ قرارداد با بازیکن برزیلی خود به بهترین توافق ممکن برسند.

گسترش نیوز: محمدحسن انصاری‌فرد در کنار تمام مشغله‌هایی که طی ماه‌های اخیر داشته، باید فکری به حال خارج کردن نام جونیور براندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان از لیست این تیم داشته باشد.

او به خواسته گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قصد دارد با جونیور فسخ قرارداد کند، اما ممکن است این اتفاق قبل از پایان نیم فصل و شروع پنجره نقل و انتقالاتی رقم بخورد.

در واقع مسئولان باشگاه در پی آن هستند تا با یک توافق منصفانه و کامل، جونیور را از پرسپولیس کنار بگذارند. قرارداد این بازیکن بیش از ۵۷۰ هزار دلار عنوان شده و اگر پرسپولیس تا پیش از اتمام آن، اقدام به فسخ یکطرفه کند، نه تنها مجبور به پرداخت کل هزینه می‌شود بلکه باید به جونیور غرامت هم بپردازد آن هم در شرایطی که قرارداد این بازیکن به صورت قرضی با سرخپوشان منعقد شده است.

از این رو، انصاری‌فرد همچنان به دنبال راهکاری است تا با کمترین هزینه و آسیب ممکن از کنار قرارداد جونیور عبور کرده و بهترین توافق ممکن را با او داشته باشد.

شنیده می‌شود نیمکت‌نشینی این بازیکن طی هفته‌های اخیر، بی‌ارتباط به مسئله فوق نیست، زیرا در قرارداد جونیور آپشن‌هایی وجود دارد که در صورت گلزنی، باشگاه را مجبور به حفظ او تا پایان فصل می‌کند. گفته می‌شود به همین دلیل، جونیور در تیم نیمکت‌نشین شده و انصاری‌فرد با صبر و حوصله به دنبال یک راه‌حل مناسب برای فسخ‌قرارداد با این مهاجم برزیلی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر