|
کدخبر: 67204

احتمال رویارویی تیم ملی با سرخابی‌ها

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فرهاد مجیدی به فدراسیون فوتبال تیم امید قرار است در اردوی مهر ماه چند بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری در تهران انجام دهد.

گسترش نیوز - پیش از این تیم امید قرار بود در اردوی مهر ماه با تیم های خارجی در تهران بازی کند که با وجود تلاش فدراسیون فوتبال این بازی ها محقق نشد که البته این طبیعی بود. به این خاطر که قرعه کشی بازی ها به تازگی انجام شده و تیم ها منتظر بودند ابتدا حریفان خود را بشناسند و بعد بازی تدارکاتی انجام دهند.

ESTEQLALPERSPOLIS.jpg

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی برای اردوی مهر ماه چند بازیکن جدید به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد قصد دارد با انجام سه چهار بازی دوستانه بازیکنان را به خوبی محک بزند و ترکیب اصلی تیمش را بشناسد. گویی در این باره با تیم های استقلال و پرسپولیس هم برای انجام بازی دوستانه صحبت شده است. تیم های پیکان و سایپا و هم چنین تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، گل گهر و نساجی که در تهران بازی می کنند می توانند گزینه های مناسبی برای تیم امید برای انجام بازی دوستانه باشند. هر چند تیم امید پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بازی کرده بود.

تیم امید برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند آماده می شود. در گروه ایران تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین حضور دارند.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها