|
کدخبر: 66380

نقشه ویژه استراماچونی برای استقلال

آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به اصفهان برگزار شد.

گسترش‌نیوز: آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به اصفهان برای دیدار با ذوب‌آهن، امروز (چهارشنبه) در مجموعه تهرانسر برگزار شد. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در این جلسه تمرینی برنامه ویژه‌ای برای تاکتیک‌های تهاجمی تیمش داشت.

سرمربی استقلال علاوه بر این که برای بازیکنان کارهای سرعتی در نظر گرفت، بر یک تاکتیک تهاجمی هم تاکید داشت. او در تمرین امروز آبی‌پوشان به بازیکنان استقلال یک تاکتیک تیمی برای گل‌زنی شرح داد و به هر نفر توضیح داد که در هنگام اجرای تاکتیک باید در کدام قسمت از زمین حضور داشته باشند. بخش پایانی این تمرین هم به پاسکاری ترکیبی و مرور ضربات ایستگاهی اختصاص یافت. شیخ دیاباته، مهاجم مصدوم استقلال در تمرین امروز غایب بود.

کاروان تیم فوتبال استقلال با اسامی رضا آذری، میلاد باقری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی دشتی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، عارف غلامی، سید حسین حسینی، محسن کریمی، میلیچ، حسین پورحمیدی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، شاهین طاهرخانی و سیاوش یزدانی، ساعت ۱۳: ۳۰ به سمت اصفهان حرکت می‌کند. در بین بازیکنان استقلال، علی کریمی به دلیل محرومیت و میلاد زکی‌پور با نظر استراماچونی حضور ندارند.

منبع: اقتصاد۲۴

ارسال نظر