|
کدخبر: 66179

انتقاد تند برهانی از مدیران استقلال!

آرش برهانی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال، بزرگتر ندارد و نباید این همه بازیکن از دست می‌داد.

گسترش‌نیوز: آرش برهانی درباره باخت تیم استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۰ اظهارکرد: استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد، البته در بازی‌های حساسی مثل دربی از دست دادن پنالتی می‌تواند تاثیر بدی بر روی بازیکنان بگذارد. بیشتر بازیکنان استقلال جوان هستند و نخستین دربی‌ را تجربه می‌کردند.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان استقلال آشفته بازی کردند و به حرف‌های استراماچونی گوش نکردند. استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد، اما این پرسپولیس بود که بازی را با برد پشت سر گذاشت. پرسپولیس توانست از تغییرات خود به بهترین شکل استفاده کند. این تیم بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه بیشتری نسبت به استقلال داشت و همین امر به آنها کمک کرد تا در دربی پیروز شوند.

وی درباره عملکرد ضعیف سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال تصریح کرد: من اعتقادی به دریافت گل خوب یا گل بد ندارم؛ البته حسینی در بازی با نفت مسجدسلیمان روی خروج از دروازه اشتباه داشت و اشتباه او بسیار تاثیرگذار بود. در دربی هم روی بدشانسی گل خورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: مشکل اصلی اینجاست که استقلال بزرگتر ندارد. باشگاه نباید این همه بازیکن را به سادگی از دست می‌داد. بزرگترهای تیم مثل پژمان منتظری و چند بازیکن دیگر رفتند و لیست تیم از حضور بازیکنان باتجربه خالی شد. بازیکن بزرگتر می‌توانست به حل بحران‎های اخیر تیم کمک کند و تاثیر مثبتی بگذارد. تیم استقلال جوان شده و نیاز به بازیکنان بزرگ و با تجربه دارد. به نظرم استقلال می‌تواند از یک سهمیه‌ باقی‎مانده خود استفاده کند و بازیکن جدید بیاورد. پازل تیم با جذب یک بازیکن جدید کامل می‎شود.

برهانی در خصوص بازی با ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط استقلال، این دیدار سخت شده است. از سوی دیگر، تیم حریف کادرفنی باتجربه‌ای دارد و در بازی‌های مهم، بازیکنان این تیم خیلی خوب بازی می‌کنند. بازی کردن در اصفهان سخت است چرا که شرایط آب و هوایی‌ آنجا و حضور هواداران اصفهانی از عواملی هستند که می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز شود. امیدوارم استقلال از بازی با ذوب‌آهن پیروزی‌های خود را شروع کند.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر است استراماچونی از استقلال برود یا خیر، گفت: استراماچونی مربی با برنامه‌ای است و خیلی هم خوب کار می‌کند، اما زمانی که قصد تعمیر یک ماشین را دارید، اگر یک آچار کم باشد، به مشکل برمی‎خورید. استراماچونی همانند آن مکانیک می‌ماند که قصد دارد استقلال را درست کند، اما ابزار لازم ندارد. باید به این مربی زمان و فرصت داد تا بتواند این همه تغییرات و کمبودها را با قدرت آنالیزی که دارد، جبران کند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر