|
کدخبر: 66101

نوازی: بازیکنان استقلال بی‌مسئولیت‌اند!

پیشکسوت استقلال گفت: برخی از بازیکنان استقلال در زمین مسابقه بی‌مسئولیت هستند، باید «وریا غفوری» که بازوبند کاپیتانی استقلال را بر دستانش می‌بندد نقش پررنگ‌تری در تیم ایفا کند.

گسترش‌نیوز: «محمد نوازی» اظهارکرد: متاسفانه برخی از بازیکنان استنقلال قدر جایگاهی که دارند را نمی‌دانند و هنوز درک نکرده‌اند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند.

وی افزود: استقلال تیم بزرگی است که هواداران میلیونی دارد و هر کدام از آنها با بردهای استقلال می‌خندند و با شکست‌هایش اشک می‌ریزند. آنها توقع دارند تیم محبوبشان انتظارات را برآورده سازد و این خواسته نابجایی نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اسقلال بزرگتر و فرمانده‌ای که بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته باشند ندارد؛ این یک ضعف بزرگ برای استقلال است.

نوازی تصریح کرد: برخی از بازیکنان استقلال در زمین مسابقه بی‌مسولیت هستند، باید وریا غفوری که بازوبند کاپیتانی استقلال را بر دستانش می‌بندد نقش پررنگ‌تری در این تیم ایفا کند.

وی تاکید کرد: اگرچه قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول شایسته نام بزرگ استقلال نیست اما هنوز هفته‌های زیادی به پایان مسابقات زمان باقی مانده‌ است و این تیم اگر از اشتباهات گذشته درس بگیرد می‌تواند به روزهای خوب برسد.

بازیکن اسبق استقلال افزود: من و امثال من که برای استقلال سال‌ها زحمت کشیده‌ایم می‌توانیم به این تیم کمک کنیم اما دستمان کوتاه است.متاسفانه در این فوتبال افرادی هستند که بدون رزومه مربی می‌شوند اما من که "لابی" بلد نیستم و سالم کار می‌کنم جایی در استقلال ندارم. امیدوارم روزی فرا برسد که بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

نوازی در پایان گفت: دادن پنالتی به «علی کریمی» در شهرآورد اشتباه بود و باید این ضربه را غفوری می‌زد و اگر پنالتی استقلال تبدیل به گل می‌شد جریان شهرآورد به کلی تغییر می‌کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها