|
کدخبر: 65118

اخراج کننده برانکو اخراج شد

سرمربی الوحده عربستان بعد از پیروزی دو یک در بازی شب گذشته از سمت خود برکنار شد!

گسترش نیوز- ماریو سویتانوویچ، سرمربی الوحده عربستان در تصمیمی عجیب از سوی مدیران این باشگاه و در شرایطی که در آخرین دیدار تیمش با دو گل مقابل الاهلی این کشور به برتری دست یافته بود، از سمت خود برکنار شد.

berankooo.jpg

سرمربی ۴۴ ساله و کروات الوحده عربستان که سابقه بازی در دیناموزاگرب را داشته و ۵ عنوان قهرمانی در دوران بازیگری را در این باشگاه به خود اختصاص داده، سابقه حضور در لیگ ایتالیا و بلژیک را نیز در کارنامه دارد. دوران مربیگری او نیز با حضور در تیم دوم دیناموزاگرب استارت خورد و سپس در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی کارش را در تیم اصلی ادامه داد. او که بعد از دو شکست پیاپی به عنوان سرمربی در دیناموزاگرب در جلوی آپارتمان خود در زاگرب مورد ضرب و شتم هواداران این تیم قرار گرفته بود، به کار خود با این خاطره تلخ پایان داد.

ماریو از ۲ جولای ۲۰۱۹ به عنوان سرمربی الوحده عربستان انتخاب شد تا دوره جدید مربیگری‌اش را این بار در خاورمیانه دنبال کند اما در پایان سومین بازی روی نیمکت این تیم و در شرایطی که دو بازی ابتدایی را با شکست پایان داده بود و شب گذشته مقابل الاهلی عربستان ( تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ) با دو گل به برتری دست یافته بود، از سمت خود برکنار شد. بعد از برانکو ایوانکوویچ این دومین اخراجی زودهنگام لیگ عربستان محسوب می‌شود تا دو تن از مربیان کروات شاغل در لیگ این کشور حضوری کوتاه مدت در لیگ این کشور را تجربه کنند.

گفته می‌شود دانیل کارینیو، سرمربی سابق این باشگاه به عنوان سرمربی جدید بار دیگر کار خود را در الوحده آغاز خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها