|
کدخبر: 64815

تمایلی برای حضور در استقلال نداشتم

مهاجم اهل مالی استقلال می‌گوید که هنوز دو بازی از فصل گذشته و نمی‌توان چیز زیادی در مورد فوتبال ایران گفت.

گسترش نیوز - شیخ دیاباته بازیکنی است از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ عضو تیم فوتبال بردو فرانسه بود و در این مدت ۶۶ گل زد و ۱۳ پاس گل در ۱۵۲ بازی برای هم تیمی هایش ارسال کرد. اما او بعد از حضور در فوتبال امارات برای فصل جدید به استقلال آمده تا شرایط جدیدی را تجربه کند.

diabate10.jpg

دیاباته در مورد حضور در استقلال به سایت girondins۳ گفت: همه چیز در استقلال خوب است اما هنوز برای صحبت کردن زود است برای اینکه ما فقط فصل را شروع کرده‌ایم و فقط دو بازی کرده‌ایم. با این حال فعلا همه چیز خوب است.

او در مورد چگونگی انتخاب استقلال برای ادامه فوتبالش هم گفت: راستش اول برای حضور در ایران تردید داشتم و زیاد انگیزه‌ای نداشتم اما من در مورد این کشور اطلاعات کسب کردم و با یک مربی ایتالیایی روبه‌رو شدم (آندره آ استراماچونی). او من را از زمانی که در فرانسه و در باشگاه بنونتو ایتالیا بازی می‌کردم می‌شناخت. من با او خیلی صحبت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم چیزهای جدید یادبگیرم و به اینجا آمدم.

دیاباته در مورد کار کردن با استراماچونی هم گفت: او واقعا مربی خوبی است، کسی که مربی اینترمیلان بوده است. او می‌خواهد کارهای مفیدی انجام بدهد و همچنین برای من هم خوب می‌خواهد. ما می‌رویم که همه تلاشمان را بکنیم تا برای باشگاه دستاورد داشته باشیم.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها