|
کدخبر: 62250

افشاگری بنگر درباره سرخابی‌های برعکس!

محسن بنگر و دخترانش امروز میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بودند.

گسترش نیوز - کاپیتان سابق قرمزها امروز میهمان شبکه سوم سیما بود و حرف‌های جالبی به زبان آورد.

او در بخشی از برنامه درباره استقلالی‌های پرسپولیسی و پرسپولیسی‌های استقلالی گفت: «در زندگی حرفه‌ای این موارد پیش می‌آید و همیشه هم خدایی روی پیراهنشان تعصب داشته‌اند. برخی پرسپولیسی بوده‌اند و حالا رده‌های بالای استقلال هستند. آقای رویانیان هم شنیده ام استقلالی بوده است.»

او درباره استقلالی بودن برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: «شنیده ام علیرضا بیرانوند و وحید امیری استقلالی بوده‌اند. اما به هر حال چند سال برای پرسپولیس خوب بازی کرده‌اند و اکنون در تیم هستند و این چیزها معنایی ندارد.»

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا به مدرسه می‌رود تا درس دریا دختر بزرگش را بپرسد جواب داد: « بله مرتب به مدرسه‌اش می‌روم و اتفاقا به دختر من سخت تر می‌گیرند. خودم به آنها گفتم سخت بگیرید.»

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا به نظرت کالدرون در پرسپولیس نتیجه می‌گیرد، گفت: «به نظرم باید خیلی خوب نتیجه بگیرد چون پرسپولیس تیم اصلی‌اش را حفظ کرده دو سه بازیکن خوب مثل وحید امیری هم گرفته و باید از پرسپولیس پارسال بهتر باشد. نباید به سه سال قبل هم نگاه کند و فکر کند امسال یک سال جدید است که باید قهرمان شود و صد در صد هم می‌تواند امسال راحت قهرمان شود.»

بنگر درباره جدایی برانکو از پرسپولیس توضیح داد: «برانکو آدم زرنگی بود و به موقع از پرسپولیس جدا شد. او موقعی از تیم رفت که تا ۱۰ سال دیگر هم بخواهد جایش در پرسپولیس هست. موقعی نرفت که تیم نتیجه نمی‌گیرد و اوضاع بدباشد و هر موقع بخواهد می‌تواند برگردد.»

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دخترش دریا گفت: «او در اصفهان به دنیا آمد و آن زمان سپاهانی شدید بود اما وقتی از سپاهان آمدم با چیزهایی که برخی گفتند از این تیم زده شد. همه لباس‌های دنیز هم قرمز بود و او فقط درباره پرسپولیس شنید و دید.»

بنگر درباره بازی با استقلال که آن را چهار دو بردند، گفت: «آن بازی یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی مان بود و در ذهن همه مان مانده. تیممان آن سال نسبت به استقلال قوی تر بود. حنیف هم بچه نور است و هنگام بازی یک فن کشتی به من زد ولی می‌گفت پنالتی نبود! گفتم حنیف این سه امتیاز داشت!

او درباره پنالتی جنجالی طارمی هم توضیح داد: «قرار بود این پنالتی را من بزنم. ما قبل از آن پنج پنالتی را خراب کرده بودیم. مهدی، امید، کمال، اومانیا و.. پنالتی‌ها را خراب کرده بودند و می‌گفتند کاپیتان باید پنالتی را بزند. مهدی هم چون دو گل زده بود و می‌خواست هت تریک کند ما رفیق بودیم و قرار شد او گل را بزند. اما او تمرکز نداشت و پنالتی گل نشد. قرار بود اول من بکارم و رامین بزند ولی گفتیم مهدی ضربه را بزند.»

بنگر درباره اینکه جزو معدود بازیکنانی است که علی رغم خداحافظی از فوتبال هنوز دچار اضافه وزن نشده است، گفت: «من تازه چند ماه است فوتبال را کنار گذاشته ام و هنوز اضافه وزن نگرفته ام. واقعیت این است که در دوران ورزشی آنقدر فشار بدنی روی فوتبالیست‌ها هست که بعد از خداحافظی تا مدتی اصلا حوصله ورزش ندارند. بازی‌های لیگ، حذفی، آسیا، پروازهای متعدد و.. آنقدر فشار را زیاد می‌کند که خود من مچ و کمر و زانویم حالا درد می‌کند و آدم مجبور است استراحت کند. من هم فکر می‌کنم باید یک سال بگذرد که بدنم به استراحت عادت کند! »

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر