|
کدخبر: 62176

افشاگری جالب هم‌تیمی سابق رونالدو!

«دیگو فورلان» در مصاحبه با روزنامه میرِر داستان خودشیفتگی «کریستیانو رونالدو» در رختکن یونایتد و همچنین دعوا و درگیری مشهوری که مابین «دیوید بکهام» و «سر الکس فرگوسن» رخ داده بود را با جزییات تعریف کرد.

گسترش‌نیوز: «دیگو فورلان» ستاره تیم ملی اروگوئه که به‌تازگی اعلام بازنشستگی کرده است، در دوران فوتبالی خود با تعدادی از بهترین بازیکنان جهان هم‌بازی بوده و منچستریونایتد جایی است که او همزمان با رونالدو و بکهام برخورد کرد.

مرد اروگوئه‌ای در خصوص هر ۲ ستاره و تفاوت‌های زیاد آنان اظهارکرد: رونالدو در رختکن خودشیفته بود اما نه مثل بکهام؛ در واقع رونالدو همیشه دوست داشت نزدیک آیینه باشد و تمام روز را در آیینه به نگاه کردن به خود سپری می‌کرد.

فورلان در ادامه به جزییات درگیری مشهوری که مابین بکهام و فرگوسن رخ داده بود، پرداخت.

مهاجم اسبق تیم ملی اروگوئه داستان را این گونه تعریف کرد: فرگوسن و بکهام شروع به توهین و فحاشی به یکدیگر کردند؛ هر فحش بدتر از قبلی بود و هر ۲ نفر می‌خواستند حرف آخر را خوشان بزنند؛ سپس فرگوسن در حال ترک کردن رختکن بود و بحث به نظر تمام شده می‌آمد اما بکهام ناگهان چیزی گفت و فرگوسن برگشت و لنگه کفشی را به سمتش پرتاب کرد.

فورلان ادامه داد: کفش به ابروی بکهام برخورد کرد و خون سرازیر شد؛ همه ما خون را دیدیم اما طوری وانمود کردیم که هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ چیزی ندیده‌ایم اما در یک آن هر دوی آنها آماده گلاویز شدن بودند و در همین لحظه «روی کین» و «روت فن نیستلروی» وارد داستان شدند و آنها را جدا کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها