|
کدخبر: 59083

داستان کمپ پرسپولیس؛ اعتراض باشگاه به مجری

اردوی پرسپولیس در کمپ کارتپه استانبول باوجود پایان یافتن همچنان مورد توجه رسانه هاست و اخبار و شایعات مختلفی از آن منتشر می‌شود.

گسترش نیوز- پرسپولیس در حالی برای برگزاری اردو به استانبول رفت که این کمپ نام آشنا برای فوتبالیست‌های ایرانی باتوجه به شرایط اقتصادی در سال‌های اخیر مورد توجه باشگاه‌های ایرانی نیست. اگرچه امسال هم تیم‌های استقلال و سپاهان اردوی خود را در کشور ترکیه و در کمپ‌های متفاوتی برگزار کرده‌اند.موضوع حضور پرسپولیسی‌ها در کمپ کارتپه در روزهای ابتدایی حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس کلید خورد و کریم باقری مربی سرخپوشان با مربی عارف محمدوند بازیکن سابق این تیم که ساکن ترکیه است، کارگزاری این کمپ تمرینی را به او محول کرد.

perspolis22.jpg

محمدوند که سال‌هاست در ترکیه کار می‌کند، از طریق آشنایی با شرکت‌های برگزارکننده کمپ‌های ورزشی در ترکیه، این کمپ تمرینی را در اختیار پرسپولیس قرارداد و بعد از کار اداری حضور پرسپولیس در این کمپ با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، روی روال افتاد.

با این حال همانطور که پیش‌بینی می‌شد در روزهای برگزاری این کمپ در استانبول، باتوجه به کوهستانی بودن منطقه کارتپه (تپه برفی) یک جلسه تمرینی پرسپولیس به دلیل وضعیت نامساعد جوی به هم خورد و پرسپولیسی‌ها آن جلسه را با حضور در سالن بدنسازی و زدن وزنه سپری کردند. اما نکته مهم به هم خوردن مسابقاتی بود که پرسپولیس قرار بود داشته باشد که با برخی ناهماهنگی‌ها تبدیل به دو بازی دوستانه درون تیمی شد.

نکته مهم در برگزاری کمپ‌های تمرینی این است که تیم هایی که برای انجام مسابقه به کمپ‌های خارجی می‌روند، درخواست‌های مورد نیاز خود را که شامل جلسات تمرینی برای رزرو زمین و انجام مسابقات تدارکاتی است به کارگزار و برگزارکننده اردو می‌دهند و هماهنگی‌ها باید از طریق این فرد انجام شود.در این بین باید توجه داشت که تیم کوجالی اسپور تیم خوبی برای یک بازی دوستانه بود اما دلیل عدم برگزاری بازی با این تیم، تاخیر و بی‌نظمی کوجالی اسپوری‌ها بود که باعث ناراحتی کادرفنی قرمزها شد.

البته تلاش کردیم با عارف محمدوند در این زمینه صحبت کنیم که او اعلام کرد علاقه‌ای به گفت‌وگو در این زمینه ندارد. جالب اینکه خبرگزاری ایرنا در این باره چنین گزارش داده که مسئولان پرسپولیس مجری برگزاری این اردو را باعث تمام مشکلات می‌دانند و قصد دارند به صورت رسمی به برنامه‌ریزی این شرکت برای بازی‌های دوستانه پرسپولیس اعتراض کنند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر