|
کدخبر: 58955

۲ ملی‌پوش در آستانه پیوستن به پرسپولیس

۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در آستانه پیوستن به پرسپولیس هستند.

گسترش نیوز - تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی تاکنون بازیکنانی از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را به خدمت گرفتند و درصدد جذب ۳ بازیکن دیگر هستند که یکی از آنها مهاجم خارجی است که تا چند روز دیگر قراردادش را قطعی و به تهران می‌آید و ۲ بازیکن نیز قرار است از بازیکنان تیم ملی امید به جمع سرخپوشان اضافه شوند.

FCperspolis.jpg

شنیده می‌شود سرخپوشان مذاکرات خود را با ابوالفضل رزاق پور و محمد خدابنده لو آغاز کردند و خواستار جذب آنها هستند. مدافع و هافبک ملی پوش تیم امید که در پیکان حضور دارند، با این تیم قرارداد دارند و برای پیوستن به پرسپولیس باید ابتدا قرارداد خود را فسخ و سپس به پرسپولیس بیایند.

امیر روستایی نیز که به عنوان هافبک - مهاجم چندی پیش با پرسپولیس قرارداد بست، از پیکان آمده است. برای اطلاع از این موضوع با رزاق پور گفت‌وگو کردیم و او در این باره بیان کرد که هنوز مذاکرات مستقیمی با پرسپولیسی‌ها نداشته است، اما با مدیربرنامه‌های او مذاکراتی انجام شده تا این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد.

حسین فرکی در پیکان از بازیکنان جوان استفاده کمتری نسبت به دیگر مربیان می‌برد و به همین دلیل بازیکنان جوان تلاش می‌کنند تا به تیم دیگری بروند.

در پرسپولیس و در پست دفاع و هافبک که قرار است رزاق پور و خدابنده لو جذب شوند، بازیکنان زیادی از جمله محمد انصاری، محمد نادری، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، وحید امیری و... حضور دارند.

با جذب مهاجم خارجی و ۲ بازیکن تیم ملی امید، پرونده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر