|
کدخبر: 58426

مصدومیت سیدجلال حسینی جدی نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دچار مصدومیت شده بود، مشکل خاصی ندارد و به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد.

گسترش نیوز- سید جلال حسینی، مدافع و کاپیتان ۳۷ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در اردوی ترکیه سرخپوشان مصدوم شده بود، مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در تمرینات گروهی حاضر شود.

JALALHOSEYNI.jpg

او چند روز پیش دچار مصدومیت جزیی شده بود، که این مصدومیت جدی نیست و حسینی می‌تواند تیمش را همراهی کند. سید جلال برای استراحت و اطمینان بیشتر با پزشکان تیم مشورت می‌کند تا مشکلی پیش نیاید.

سید جلال حسینی با صلاحدید کادرفنی و پزشکان، در جام شهدا که ۲ تا ۴ مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت و باید با محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند.

حسین ماهینی در پرسپولیس می‌ماند؟

کاپیتان دوم پرسپولیس هم که در دیدار دوستانه با نیروی زمینی مصدوم شده بود، همراه با تیم به اردوی ترکیه رفت تا روند درمان مصدومیتش را در این کشور ادامه دهد، اما چند روز پیش، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تصمیم گابریل کالدرون آرژانتینی، ماهینی به تهران بازخواهد گشت تا مصدومیتش را درمان کند.

ماهینی به احتمال زیاد باید ۲ تا ۳ هفته خانه نشین باشد و سپس تمریناتش را شروع خواهد کرد تا به لیگ نوزدهم برسد. البته سرخپوشان در این پست دغدغه‌ای ندارند، زیرا مهدی شیری و سیامک نعمتی نیز می‌توانند در دفاع راست بازی کنند.

پرسپولیسی‌ها در جام شهدا که با حضور فولاد خوزستان، سایپا تهران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود، حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها