|
کدخبر: 56216

بیرانوند تکلیف پرسپولیس را مشخص کرد

لابد می‌دانید علیرضا بیرانوند که بعد از جام جهانی روسیه بیشتر مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفته، امسال هم پیشنهاداتی از کشور‌های دیگر از جمله اوکراین، ژاپن و بلژیک دارد.

گسترش‌نیوز: علیرضا بیرانوند که همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد، از کشور یونان و تیم المپیاکوس هم پیشنهادی دریافت کرده است؛ هرچند در این وضعیت مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با جدایی او موافقت کند یا خیر. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ است ولی بندی در این قرارداد وجود دارد که با پرداخت مبلغی معین (۷۰۰ هزار دلار) می‌تواند از جمع سرخپوشان جدا شود.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در دو هفته اخیر چند بار به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده، اما نتوانسته درست و حسابی با مدیران باشگاه به ویژه ایرج عرب گفت‌وگو کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درگیر ماجرای برانکو و انتخاب جانشین سرمربی کروات است و به سایر مسائل توجهی ندارد. این در حالی است که کار‌های باشگاه بزرگ پرسپولیس نباید زمین بماند.

شاید امثال علیرضا بیرانوند بخواهند بمانند ولی این رفتار‌ها باعث دلخوری ستاره‌های پرسپولیس شده است. مدیران باشگاه به علیرضا بیرانوند اعلام کرده‌اند باید بماند و حتی حاضر نیستند حرف‌هایش را کامل بشنوند. بدین روی خود علیرضا بیرانوند هم پایش را در یک کفش کرده که می‌خواهد برود، چون به شدت از رفتار مدیران پرسپولیس گله‌مند است. علیرضا بیرانوند توقع داشت با او که در سه فصل گذشته نقش پررنگی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشته رفتار بهتری صورت پذیرد.

ژاپنی‌ها ۲ میلیون یورو به علیرضا بیرانوند می‌دهند!

جدا از المپیاکوس شنیدیم علیرضا بیرانوند دو پیشنهاد خوب از بلژیک و ژاپن دارد. دیروز هرچه تلاش کردیم نتوانستیم اسم تیم ژاپنی و بلژیکی را پیدا کنیم ولی گفته می‌شود پول خوبی به گلر شماره یک ایران می‌دهند. تیم بلژیکی یک میلیون یورو حاضر است بپردازد و تیم ژاپنی ۲ میلیون دلار برای به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند می‌پردازد. بیرانوند گرچه تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما طبق بندی که زمان حمیدرضا گرشاسبی به قراردادش اضافه شده می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار آزاد شود و برود.

اگر این دروازه‌بان سرشناس تا به حال دنبال عمل کردن به این بند نرفته به احترام هواداران پرسپولیس بوده، اما معلوم نیست باز هم شرایط موجود تحمل کند!

منبع: خودروتک

ارسال نظر