|
کدخبر: 56087

ناگفته‌های آخرین بازمانده کروات‌ پرسپولیس

دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من سه سال بسیار خوب را در پرسپولیس گذراندم و برای ادامه موفقیت‌ها در این تیم ماندم.

گسترش‌نیوز: بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس آخرین بازمانده کروات‌های پرسپولیس محسوب می‌شود.

این دروازه بان هم که ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس مبهم بود، روز گذشته با حضور در باشگاه مشکل را حل کرد تا یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان ماندگار شود.

رادوشوویچ با اشاره به تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من بازیکن پرسپولیس بودم و با این تیم قرارداد داشتم. فقط مشکلاتی وجود داشت که خوشحالم رفع شد.

وی افزود: پرسپولیس بزرگ‌ترین باشگاه ایران و آسیا است و بازی در این تیم برای هر بازیکنی افتخار است. همیشه به این موضوع افتخار کردم که در تیمی حضور دارم که چند میلیون هوادار دارد و خوشحالم که شرایط برای ادامه همکاری مهیا شد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در این مدت قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و مطمئن هستم که این قهرمانی‌ها تداوم خواهد داشت. برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و از او بابت تمام زحمات تشکر می‌کنیم. برانکو روزهای خیلی خوبی را برای ما رقم زد اما هنوز همه بازیکنان حضور دارند و هنوز هم قوی‌ترین و بهترین تیم ایران هستیم و قهرمانی هایمان تداوم خواهد داشت.

رادوشوویچ در خصوص اسامی مانند چاچیچ که برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: گزینه‌های مطرح شده از بهترین مربیان هستند و هرکسی به پرسپولیس‌اید هم هدفی جز قهرمانی ندارد. همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد. چاچیچ از مربیان خوب کرواسی است و افتخارات زیادی کسب کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها