|
کدخبر: 55280

موسوی دو بازی آینده را از دست داد

پزشک تیم ملی والیبال ایران با بیان این که سیدمحمد موسوی در هنگام بازی با روسیه دچار آسیب شد، گفت: موسوی با درد بازی را ادامه داد که به نظرم دو بازی آینده تیم ملی را از دست می‌دهد.

گسترش نیوز - سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال پس از پیروزی سه بر سفر ایران مقابل روسیه درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی برای حضور در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ گفت: سیدمحمد موسوی در هنگام بازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. نظر من این بود که بازی را ادامه ندهد اما خودش دوست داشت که بازی کند و با درد مسابقه را ادامه داد. این آسیب دیدگی موسوی از مصدومیت قبلی او کمی جدی‌تر است و به نظر من یک تا دو بازی آینده را از دست می‌دهد. از همین الان درمانش را آغاز کرده و باید دید که در ادامه چگونه خواهد شد. پیش‌بینی‌ام این است که دو بازی آینده را از دست می‌دهد.

mohamad_moosavi.jpg

او درباره آسیب دیدگی سایر بازیکنان ایران نیز گفت: شرایط بقیه بازیکنان خوب است فقط کمی خستگی دارند که امیدواریم با کمی ریکاوری به شرایط ایده آل برسند. معنوی‌نژاد از امروز در تمرینات حاضر شد و حدود ۵۰ درصد با فشار تمرین کرد. در ادامه این فشار را به ۷۰ درصد خواهیم رساند و یک روز مانده به بازی به صد درصد می‌رسانیم. نظر من این است که معنوی‌نژاد تا مسابقات هفته چهارم آماده خواهد شد، اما باید دید که نظر کولاکوویچ چیست؟

منبع: ورزش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها