|
کدخبر: 54633

نگاه گذری به نقل و انتقالات پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد است تا با حفظ برانکو برای حضور در لیگ نوزدهم آماده شود.

گسترش نیوز - فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیسی‌ها هنوز آغاز نشده و وضعیت سرمربیگری این تیم هم مشخص نیست که آیا برانکو ایوانکوویچ در تیم خواهد ماند یا خیر، اما همیشه شایعات و خبر‌های زیادی از نقل و انتقالات بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد.

modafeperspolis.jpg

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیرش در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورده است و بای دید مرد کروات با یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو برای لیگ نوزدهم در پرسپولیس خواهد ماند یا به لیگ عربستان و الاهلی می‌رود؟

او حدود یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد تا اواخر خرداد به این تیم فرصت داده تا طلبش تسویه شود.

همچنین آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخپوشان این است که به احتمال زیاد علی علیپور راهی یونان یا بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک باشد. البته ماندن علیرضا بیرانوند هم مشخص نیست چون او پیشنهاد خوبی از اروپا دارد و وضعیتش مبهم است.

علیپور پیشنهاد حدود ۵۰۰ هزار یورویی از آاک یونان دارد و به احتمال زیاد نخستین جدا شده سرخپوشان است و از سویی دیگر پرسپولیس در صدد به خدمت گرفتن چند بازیکن هستند تا با تغییرات کمی در لیگ نوزدهم حاضر شوند.

درحال‌حاضر جدایی ۴ بازیکن حمیدرضا طاهرخانی، محمدحسین اسدی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی قطعی شده و احتمال دارد ۲ بازیکن دیگر هم از پرسپولیس جدا شوند اما از سویی دیگر برانکو در لیستی که به مدیران تیم داده، نام ستاره‌ها از جمله مهدی طارمی، علی نعمتی، مهران امیری و وحید امیری دیده می‌شود.

مهدی طارمی که سابقه ۲ فصل آقای گلی در ترکیب پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ را در کارنامه دارد، بعد از محرومیت راهی لیگ ستارگان قطر شد و در تیم الغرافه به بازی پرداخت. او اکنون با پایان قراردادش در حالی که چند پیشنهاد از لیگ قطر و همچنین اروپا در دست دارد، هنوز پاسخی به این موضوع نداده است و احتمال دارد سرخپوش شود.

قرار است مذاکرات بیشتر پس از بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی انجام شود.

برانکو به طور شخصی صحبت هایی با طارمی انجام داده تا با جدایی علیپور و بودیمیر او به پرسپولیس بیاید و این درحالیست که وضعیت سرمربیگری او نیز در پرسپولیس مشخص نیست و اگر طلب یک میلیون یورویی خود را دریافت نکند از این تیم می‌رود.

ارسال نظر