|
کدخبر: 53866

واکنش نیمار به اتهام تجاوز جنسی

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تجاوز جنسی متهم شده است. تجاوزی که بر اساس اتهام مطرح شده، ماه گذشته در هتلی در پاریس اتفاق افتاده.

گسترش‌نیوز: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که نیمار، ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن در فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. بر اساس این اتهام، تجاوز ادعایی نیمار ماه گذشته در هتلی در شهر پاریس اتفاق افتاده. پدر نیمار در نخستین واکنش به این خبر، ادعای زن ناشناسی که در گزارش از او یاد شده را پاپوش دوختن برای پسرش خواند.

آسوشیتدپرس می‌گوید به گزارش پلیس در مورد آن حادثه دسترسی پیدا کرده. بر اساس این گزارش، واقعه روز ۱۵ می‌در هتلی لوکس در شهر پاریس اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش پلیس، زن مدعی، جمعه این هفته در شهر سائوپائولو به پلیس برزیل مراجعه کرده و علیه نیمار شکایت تنظیم کرده است.

ستاره پاری سن ژرمن در واکنش به این اتهام گفت: « من به یک تجاوز متهم شده‌ام. این کلمه سنگینی است و خیلی گران تمام می‌شود اما اکنون به من چنین اتهامی زدند. شگفت زده شدم. خیلی بد بود. شنیدن این خبر ناراحت‌کننده بود، چون خودم را به خوبی می‌شناسم. می‌دانم هرگز چنین کاری نمی‌کنم.

اتفاقی که در آن ماجرا رخ داد یک رفتار عادی بود. روز بعد اتفاق خاصی رخ نداد. مردم نظرات‌شان تغییر می‌کند. به همین خاطر اکنون به خاطر این اتهام شگفت زده هستم.

اتفاقی که رخ داد بر خلاف آن چیزی است که از آن حرف می‌زنند. خیلی ناراحت‌کننده است که جهان این چنین است. افرادی هستند که می‌خواهند از فرصت‌ها استفاده و اخاذی کنند. واقعاً غم انگیز و دردناک است. این یک حقه است. این اتفاق درسی برای من شد تا در آینده اجازه ندهم چنین مشکلاتی به وجود آید.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها