|
کدخبر: 53855

واکنش عجیب مورینیو به فینال UCL

ژوزه مورینیو می‌گوید فینال دیشب لیگ قهرمانان بازی خوبی نبوده و لیورپول با در پیش گرفتن رویکردی عمل‌گرایانه موفق شده عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

گسترش‌نیوز: ژوزه مورینیو می‌گوید از تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که دیشب بین لیورپول و تاتنهام برگزار شد لذت نبرده است. مورینیو که در سال‌های ۲۰۰۳ با پورتو و ۲۰۱۰ با اینتر دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده می‌گوید لیورپول دیشب با در پیش گرفتن رویکردی عمل‌گرایانه موفق شده در فینال به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مورینیو که به عنوان کارشناس بازی در شبکه beIN Sports حضور داشت گفت: " رویهم‌رفته بازی خوبی ندیدیم. اگر سه هافبک لیورپول را نگاه کنید متوجه می‌شوید که آنها جلوی چهار مدافع در یک خط مستقیم بازی می‌کردند. هر چه فکر کنید یادتان نمی‌آید که هندرسون، واینالدوم، فابینیو و میلنر به سه بازیکن تهاجمی لیورپول نزدیک شده باشند. آنها در یک بلوک هفت‌نفره ایستادند. این یک روش خیلی عملگرایانه و یک دفاع مستحکم است".

مورینیو در ادامه گفت: " اگر این بازی فینال چمپیونزلیگ نبود و مثلا در لیگ برتر، یا مثلا در فینال جام اتحادیه برگزار شده بود الان همه موافق بودند که بازی خوبی را تماشا نکرده‌اند. ولی چون این بازی فینال چمپیونزلیگ بوده و بار احساسی‌ای که به این خاطر پیدا کرده، نظرها آنقدر منفی نیست".

آقای خاص در ادامه صحبتهایش گفت: " ولی به نظر من کیفیت این بازی خوب نبود. تاتنهام باید ناراحت باشد چون نه تنها این بازی را باخت بلکه می‌داند که می‌توانست بهتر از این کار کند و نمایش به مراتب بهتری داشته باشد. یک تیم در این لحظات بزرگ است که باید بهترین بازی‌اش را به نمایش بگذارد".

منبع: ورزش سه

ارسال نظر