|
کدخبر: 53497

اظهار نظر باراک اوباما درباره مسی

باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق امریکا با اظهارنظری فوتبالی درباره لیونل مسی، ضمن تحسین او می‌گوید آرژانتین با وجود مسی، به این دلیل اخیراً قهرمان جام جهانی نشده که یک تیم واقعی نبوده.

گسترش‌نیوز: باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق امریکا که برای شرکت در یک کنفرانس به بوگوتا، پایتخت کلمبیا سفر کرده بود در یک مصاحبه اختصاصی به صحبت درباره دنیای فوتبال و ستاره‌های آن پرداخت که به خصوص اظهارات او درباره لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی، خبرساز شده است.

اوباما در این مصاحبه با اشاره به نبوغ استثنایی لیونل مسی درباره او گفت: " همینطور که می‌دانید حتی کسانی که آنها را نابغه می‌دانیم برای پیشرفت و توسعه سبک و سیاق‌شان ناچار به همکاری با دیگران هستند. در آرژانتین با اینکه مسی واقعاً خارق‌العاده است ولی تیم ملی این کشور برای قهرمانی در جام جهانی مشکل داشته".

رئیس‌جمهور سابق امریکا در ادامه گفت: " توصیه من به جوانان این است که بدانند تعداد کسانی که توانسته‌اند به تنهایی به موفقیت‌های بزرگ دست یابند بسیار اندک است".

صحبت‌های اوباما در حالی ابراز می‌شود که مسی و تیم ملی آرژانتین خود را برای رقابتهای کوپا آمه‌ریکا که از ماه آینده میلادی در برزیل برگزار خواهد شد آماده می‌کنند.

آلبی‌سلسته در گروه B این رقابتها با تیمهای کلمبیا، پاراگوئه و مهمان ویژه تورتمنت، قطر، همگروه است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر