|
کدخبر: 52850

ویلموتس سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران شد

مذاکرات مهدی تاج با ویلموتس در دو نوبت ۴ و ۵ ساعته در بلژیک برگزار و اعلام شد طرفین در همه موارد به جز موضوع انتقال پول به توافق رسیده‌اند.

گسترش نیوز - به همین دلیل عنوان شد که سفارت ایران در بلژیک در حال انجام دادن کارهاست تا قرارداد این مربی هفته آینده امضا شود.

VILMUTS.jpg

این درحالی است که سایت فدراسیون فوتبال تا لحظه انتشار این خبر به طور رسمی واکنشی به ادعای سفارت ایران در بلژیک نداده است.

به گزارش تسنیم، با این حال صفحه رسمی سفارت ایران در بلژیک در توئیتی از عقد قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران خبر داد و نوشت ویلموتس قراردادش را در بروکسل امضا کرده است.

به گزارش ایسنا در همین حال رایزن روابط دو جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک نیز مذاکره تاج و ویلموتس در محل سفارت را تایید کرد: «مذاکرات مهدی تاج و ویلموتس در محل اقامتگاه سفارت در بروکسل انجام شد که منجر به امضای قرارداد شد اما سفارت هیچ مشارکتی در این مذاکرات نداشته است.» شیخ علی با رد توافقات انجام شده با سفارت ایران در بلژیک برای پرداخت حقوق ویلومتس گفت: «هیچ مذاکره‌ای در این مورد نداشته‌ایم. این موضوع ارتباطی به سفارت ندارد. مذاکرات دو طرفه انجام شده و سفارت نیز هیچ تضمینی به آقای ویلموتس بابت حقوقش نداده است. مذاکرات بین خودشان بوده و سفارت جمهوری اسلامی ایران در حد لجستیک و یک طرفه تنها با آقای تاج صحبت‌هایی را در این خصوص داشته است.» پیش از این رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که مذاکرات تاج و ویلموتس به دلیل اختلاف نظر در اقامت این مربی بلژیکی در تهران بن بست خورده است. این رسانه‌ها از احتمال عدم انعقاد قرارداد سخن گفته بودند.

به این ترتیب اگر خبر توافق از سوی سفارت ایران در بلژیک صحت داشته باشد، مارک ویلموتس در دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه که روز ۱۶ خرداد برگزار می‌شود، برای نخستین بار روی نیمکت ملی‌پوشان کشورمان می‌نشیند.

مهدی تاج ساعت ۱۵ به وقت بلژیک عازم تهران شده است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها