|
کدخبر: 52619

نعمتی: برانکو جنتلمن پرسپولیس است

وینگر پرسپولیس مدعی است آنها برای دستیابی دوباره به جام در این فصل کوتاه نخواهند آمد و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

گسترش نیوز- سیامک نعمتی در فصلی که گذشت توانست نمایش قابل قبولی از خود در پرسپولیس به جا بگذارد و خصوصا در روزهای محرومیت تیم یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم بود که در پست‌های مختلف به کار گرفته شد. او در خصوص فصلی که گذشت می‌گوید: سال خیلی سختی بود ولی پایانش خوش بود. من در هت‌تریک قهرمانی ۲ سالش را حضور داشتم و قهرمانی امسال از فصل قبل خیلی سخت‌تر بود چرا که رقیبان قدرتمندی داشتیم و اختلاف امتیازها خیلی کم بود و البته این سختی لذت بیشتری هم در پایان برای ما داشت و در نهایت با همت بچه‌ها و تلاش کادرفنی و حمایت هواداران به خواسته‌مان رسیدیم.

beranko.jpg

نعمتی درباره حرف و حدیث‌هایی که در خصوص حمایت از تیم برای قهرمانی می‌شود گفت: اتفاقا فکر می‌کنم نه تنها حمایت نشدیم، بلکه از جاهایی نمی‌خواستند ما به این عنوان برسیم و سنگ‌اندازی کردند. ما تنهای تنهای بودیم در این مسیر و به جز بچه‌ها و کادرفنی و هواداران پرسپولیس کسی را نداشت. خدا را شکر می‌کنم با این همه سختی‌ها به این نتیجه لذت‌بخش رسیدیم.

وی در توضیح حرف‌هایش گفت: بالاخره وقتی یک تیم در یک فصل قهرمان می‌شود سال بعد می‌خواهند آن تیم موفق نباشد تا طرفداران تیم دیگری را راضی نگه دارند و سنگ‌اندازی‌ها شروع می‌شود ولی همانطور که گفتم همت کردیم و تلاش کردیم و به هدف‌مان رسیدیم. امیدوارم جام حذفی را هم به‌دست بیاوریم و فصل خوب‌مان کامل شود.

نعمتی با تمجید از سرمربی کروات تیمش گفت: برانکو به قول امروزی‌ها جنتلمن است و به نوعی پروفسور پرسپولیس است و برای تک تک بازیکنان و مجموعه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است. ایشان سال سختی را پشت سر گذاشت و از او ممنونیم و امیدوارم موفقیت‌های ما با او ادامه داشته باشید.

وینگر پرسپولیس درباره بازی سپاهان نیز گفت: بازی خیلی سختی داریم چرا که سپاهان تیم خوبی است و آنها چون نایب قهرمان شدند و دستشان از جام لیگ برتر کوتاه مانده می‌خواهند در حذفی قهرمان شوند تا جبران مافات کنند خصوصاً اینکه میزبان این بازی هستند و به نفعشان است. اینکه گفته می‌شود سکوها ۵۰-۵۰ شده است و امیدوارم هواداران‌مان مارا حمایت کنند و بتوانیم پیروز شویم و به فینال برویم.

نعمتی با اشاره به تهدیدهایی که بعد از بازی برگشت مقابل سپاهان شده گفت: درست است که این حرف‌ها زده شده بود ولی ما پیش از این به اصفهان رفتیم و مشکلی نبوده است چرا که اصفهانی‌ها به مهمان‌نوازی شهره هستند و مطمئنم به خوبی از ما مهمان‌نوازی می‌کنند ولی شرمنده آنها خواهیم شد چون قرار است پیروز شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره تقابل امروز تیمش با السد قطر گفت: ما بدشانس بودیم که از لیگ قهرمانان حذف شدیم. ماموریت ما اینجا اما تمام نمی‌شود و فصل آینده را قدرتمندتر استارت خواهیم زد. ما به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم و هیچ شکستی نمی‌تواند روحیه ما را برای رسیدن به این مهم کاهش دهد. بازی امشب هم با السد مطمئنا هیجان انگیز و جذاب خواهد بود و امیدوارم شب خوبی از سوی هواداران برای ژاوی رقم بخورد اما ما در این بازی برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره شرایط فصل آینده‌اش گفت: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و فصل بعد هم در خدمت این تیم هستم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر