|
کدخبر: 52490

اصرار زیاد سرمربی پرسپولیس برای جذب ستاره تیم ملی

برانکو سرمربی کروات پرسپولیسی‌ها در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به شدت به دنبال ستارۀ تیم ملی فوتبال ایران است.

گسترش نیوز - برانکو سرمربی کروات سرخ‌های پایتخت تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر خود انجام می‌دهد لذا وی قصد دارد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بیش از هر چیز دیگری به تقویت خط دفاعی تیمش بپردازد از همین رو برانکو در نظر دارد تا با جذب چند ستاره مطرح در پست خط دفاعی پرسپولیس علاوه بر از بین بردن نقاط ضعف تیمش تلاش کند که دیگر در نقطه‌ای از ترکیب تیمی‌اش با کمبود بازیکن روبه‌رو نشود.

pooraliganji.jpg

بر همین اساس برانکو از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا در نهایت سعی خود را برای جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع و ستارۀ تیم ملی ایران به خرج دهند تا این ستاره ارزشمند را در قلب خط دفاعی بکار گیرد. از طرفی با پا به سن گذاشتن سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها و مصدومیت‌های پر تعداد این ستاره ارزشمند و شجاع خلیل‌زاده حضور پورعلی گنجی در جمع شاگردان برانکو کاملاً ضروری به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که پرسپولیس با یک مشکل بسیار بزرگ روبه‌رو است و آن هم باقی ماندن دو سال از قرارداد سه ساله این بازیکن با تیم العربی نماینده قطر می‌باشد، سرخ‌ها فصل قبل تا آستانه قرارداد با پورعلی گنجی پیش رفتند اما سردرگمی و مصدومیت این بازیکن مانع نهایی شدن قرارداد بین دو طرف شد.

باید دید که باشگاه العربی برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر چه راهکاری را در پیش می‌گیرد و آیا خواهان ماندن لژیونر ایرانی در تیمش می‌باشد یا اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد شنیدن اخبار جدایی ستاره فوتبال ایران از العربی و حضور او در پرسپولیس خواهیم بود.

منبع: جام نیوز

ارسال نظر