|
کدخبر: 52080

رونالدو و ۱۸۰ دقیقه تا نجات یک فصل متوسط

کریستیانو رونالدو تنها دو بازی دیگر فرصت دارد تا آمار و ارقام گلزنی خود در این فصل را بهبود ببخشد.

گسترش‌نیوز: به نقل از آاس، به فاصله تنها دو بازی تا پایان سری آ، کریستیانو رونالدو همین ۱۸۰ دقیقه را فرصت دارد تا مانع ثبت ضعیف‌ترین فصل خود در ۱۰ سال گذشته شود.

فوق ستاره پرتغالی که تابستان ۲۰۱۸ از رئال به یوونتوس پیوست، تا به اینجا ۴۲ بازی برای این تیم انجام داده(سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان) و موفق به زدن ۲۸ گل نیز شده است که ۲۲ تایش در سری آ بوده و شش تا نیز در لیگ قهرمانان.

او شش گل با آمار ۳۳ گل زده برای رئال در فصل ۱۰-۲۰۰۹ فاصله دارد. فصلی که او ضعیف‌ترین آمار گلزنی‌اش در رئال را به جا گذاشت. در نخستین فصل حضور رونالدو در رئال، او دو ماه را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی توانست در ۳۵ بازی، ۳۳ گل به ثمر برساند.

رونالدو اکنون در بازی با آتالانتا و سامپدوریا این فرصت را دارد تا شش گل بزند تا حداقل با ضعیف‌ترین فصل خود در رئال برابری کرده باشد.

آخرین بار که رونالدو در دو بازی متوالی توانست شش گل یا بیشتر به ثمر برساند، به فصل ۱۵-۲۰۱۴ بر می‌گردد. او هفته ۴ و ۵ توانست به ترتیب ۳ گل به دپور و ۴ گل به الچه بزند. هفته ۲۹ و ۳۰ به ترتیب ۵ گل به گرانادا و یک گل به رایو زد و در دو هفته پایانی نیز مقابل اسپانیول و ختافه، هت تریک کرد.

بهترین آمار گلزنی رونالدو همان فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود که متوسط ۱.۱۳ گل در هر بازی به ثمر رساند. در رئال متوسط گلزنی او یک گل در هر بازی بود ولی امسال در یووه این آمار به ۰.۶۷ گل کاهش یافته است. او در یووه به ۱۲۷ دقیقه برای گل زدن نیاز داشته و در رئال، این آمار، ۸۳.۵۹ دقیقه بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر