|
کدخبر: 50326

خرید های احتمالی و چراغ خاموش پرسپولیس

پرسپولیس به صورت چراغ خاموش فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده است.

گسترش نیوز - با توجه به شناخت و تفکراتی که از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس وجود دارد، به نظر نمی‌رسد او برای فصل آینده تغییراتی زیادی در ترکیب نفرات پرسپولیس ایجاد کند، بعید است که پرسپولیس این بار هم بازیکنان زیادی جذب کند و خرید‌های این تیم به سه، چهار بازیکن محدود خواهد شد.

Perspolis.jpg

برای لیگ هجدهم با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها از خرید بازیکن محروم بودند، اما قرارداد چند بازیکن خود از جمله مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی را در همان ابتدای فصل نهایی کردند تا با شروع نیم فصل دوم و اتمام محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات، بتوانند به تیم برانکو برای موفقیت در لیگ برتر کمک کنند. برای فصل آینده هم به نظر می‌رسد قرمز‌ها همین رویه را داشته باشند و پرسپولیسی‌ها چراغ خاموش کار خودشان برای خرید‌های فصل آینده را آغاز کرده‌اند.

با توجه به اینکه محمد انصاری و حسین ماهینی دو مدافع پرسپولیس که با مصدومیت رو به رو هستند، برای فصل آینده می‌توانند پرسپولیسی‌ها را همراه کنند، به نظر می‌رسد نیاز اولیه برانکو برای فصل آینده بازیکنان هجومی باشد. البته تصمیم سید جلال حسینی برای فصل آینده و ماندن محمد نادری که به صورت قرضی در نیم فصل دوم به پرسپولیس آمده و عملکرد قابل قبولی هم داشته، نقش مهمی در انتخاب مهره‌های دفاعی برانکو برای لیگ نوزدهم دارد. درحال‌حاضر خرید یک مهاجم، یک مدافع و یک هافبک هجومی در دستور کار سرخپوشان پایتخت است.

پرسپولیسی‌ها در فاز هجومی نخستین اقدام را برای خرید بازیکن جدید انجام داده‌اند. محمدرضا حسینی، هافبک هجومی ذوب آهن در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد و شنیده می‌شود مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته است و حسینی هم که در چند فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشته در یکقدمی پیوستن به پرسپولیس در پایان فصل قرار دارد.

برانکو برای دو خرید دیگر پرسپولیس با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حساسیتی که این رقابت‌ها دارد، مهدی طارمی را برای خط حمله و میلاد محمدی را برای خط دفاعی در نظر دارد تا بتواند از تجربه‌ی بین‌المللی این دو بازیکن که سابقه‌ی بازی در جام جهانی را هم در کارنامه دارند، استفاده کند و اگر این دو بازیکن قصد نداشته باشند فوتبال خود را در اروپا ادامه دهند، برای لیگ نوزدهم به پرسپولیس می‌آیند. البته حضور طارمی در باشگاه پرسپولیس با توجه به ضعفی که در برخی از بازی‌ها مهاجمان این تیم در گلزنی داشته‌اند، محتمل‌تر است و در اولویت قرار دارد.

منبع: نود

ارسال نظر