|
کدخبر: 50213

نظر برانکو درباره قهرمان لیگ برتر

برانکو اعتقاد دارد دیدار با سپاهان سرنوشت قهرمانی در لیگ هجدهم را مشخص می‌کند.

گسترش‌نیوز: تیم پرسپولیس نخستین تمرین خود در تهران پس از شکست مقابل الاهلی را دقایقی قبل برگزار کرد. برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌های خود را انجام داد.

او در ابتدا راجع به بازی با سپاهان گفت: سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی در لیگ ایران را داشته و فکر می‌کنم این بازی به نوعی تعیین‌کننده قهرمان فصل خواهد بود، اما نه فقط قهرمانی کشور را مشخص خواهد کرد بلکه اهمیت خاصی دارد هم برای ما و هم آنها و هم هواداران. از این بازی بسیار خوشحال هستیم و خوشحالیم که استادیوم پر از تماشاگر خواهد شد و اصلا به همین خاطر است که فوتبال بازی می‌شود.

وی درباره بازی با الاهلی هم گفت: فوتبال است و به هر حال متاسفانه می‌توانستیم تضمین کنیم صعودمان را که اگر دو گل آفساید را از السد و پاختاکور نمی‌خوردیم و بازی پریروز را هم باید می‌بردیم اما مهم نیست، اهداف ما در هر سه جام حداکثری است. به هر حال بازی خوبمان این دل خوشی را به ما می‌دهد که البته به هر حال آن تیم هم نشان داد که بهترین تیم عربستان است و به هر حال در بازی پس فردا، سپاهان این ویژگی را دارد که خسته نیست اما ما با خستگی زیاد به این بازی می‌رویم. اما بازهم این را به عنوان توجیه و بهانه قرار نمی‌دهیم.

برانکو دوباره به بازی با سپاهان و شرایط جدول پرداخت و اظهارکرد: سپاهان امتیازات خودش را دارد و اتفاقی صدر جدول نیست، کل فصل هم بالای جدول بودند و قطعا بازی سختی در انتظارمان خواهد بود و انتظار یک نمایش خوب را داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره موقعیتی که علی علیپور مقابل الاهلی از دست داد و افت نسبی او گفت: علیپور فعلا آقای گل است. پارسال آقای گل بود و امسال هم خوب است. به هر حال از دست دادن شانس گل خیلی بهتر از این است که اصلا به شانس گل نرسید. مهاجمان اینطور هستند. در یک دوره‌ای قرار می‌گیرند که تعداد گل خوبی ندارند. اما در هر صورت علیپور بهترین گلزن ما است و مشکلی نمی‌بینم.

برانکو در مورد رفتن بودیمیر به کرواسی و حاشیه هایی که پیرامون این موضوع ایجاد شده بود، اظهارکرد: بودیمیر از من و از دکتر تیم ۵ روز مرخصی گرفت که برای درمانش به کرواسی برود. او آنجا دکترهای خودش را دارد. البته همه جا می‌تواند آسیب دیدگی خود را درمان کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر