|
کدخبر: 49981

قهرمانی PSG در لیگ فرانسه + تصاویر

پاری سن ژرمن که پیش از دیدار امشب مقابل موناکو، قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لوشامپیونا قطعی شده بود، در این دیدار با هت تریک کیلیان امباپه به پیروزی ۳-۱ رسید.

گسترش‌نیوز: ساعاتی پیش از آغاز این دیدار، لیل مقابل تولوز متوقف شده بود تا قهرمانی پاریسی‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ ۱ قطعی شود؛ با این وجود شاگردان توماس توخل با ارائه نمایشی خوب، به یک پیروزی پرگل رسیدند تا جشن قهرمانی شان شیرین تر شود.

PSGWIN1.jpg

ابتدا در دقیقه ۱۵ بود که روی یک حمله سریع، روی پاس دیابی، امباپه با ضربه‌ای دقیق، توپ را به تاق دروازه موناکو کوبید. در دقیقه ۳۸، امباپه این بار روی همکاری با دنی آلوس، در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه موناکو فرستاد.

این نتیجه تا دقیقه ۵۵ پایدار بود تا اینکه امباپه توانست گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند. این بار هم دنی آلوس در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عرضی او را امباپه با یک ضربه بغل پا، تبدیل به گل کرد.

PSGWIN2.jpg

گولوین در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌های خورده موناکو را جبران کرد اما این گل نتوانست جشن قهرمانی پاریسی‌ها را خراب کند. به این ترتیب، پی اس جی در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لوشامپیونا، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها