|
کدخبر: 49823

ابراز امیدواری شفر از پیروزی در مقابل الهلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که الهلال عربستان، یکی از تیم‌های قوی آسیاست، ابراز امیدواری کرد که تیمش یک بار دیگر حریف سعودی را شکست دهد.

گسترش‌نیوز: وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: امیدوارم بازی بعدی را ببریم. الهلال تحت فشار است زیرا فینال جام حذفی را واگذار کرده است. البته آنها یکی از بهترین‌های آسیا هستند.

sheferr.jpg

وی افزود: امیدوارم که الهلال را شکست دهیم. این تیم بسیار قدرتمند است. ما به نظم تاکتیکی خوب نیاز داریم و دو روز هم در ابوظبی تمرین می‌کنیم تا بهترین تیم و بهترین تاکتیک را انتخاب کنیم.

شفر درباره صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت فرشید باقری تصریح کرد: علی کریمی کمی سرما خورده و در این پست تنها یک بازیکن داریم. بهتر است تصمیم آخر را در پایان فصل بگیریم. الآن به فرشید باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم را ضعیف‌تر کنیم. من او را جریمه کردم و در پایان فصل تصمیم نهایی را در قبال او خواهیم گرفت.

سرمربی آلمانی استقلال درباره وضعیت وریا غفوری توضیح داد: او پریروز تمرین کرد. امروز هم کمی تمرین کرد اما خسته بود. فردا تمرینات ویژه‌ای برای او داریم و دوشنبه هم تمرین آخر است.

شفر درباره جبران فاصله امتیازی با پرسپولیس و قهرمانی در لیگ هجدهم تصریح کرد: الآن برای ما لیگ مهم نیست و به الهلال فکر می‌کنیم. ابتدا دیدار با الهلال مهم است و سپس به پدیده فکر می‌کنیم. بعد از دیدار با الهلال برای ریکاوری در ابوظبی می‌مانیم. فکر ما بازی لیگ نیست و بعد از ریکاوری به پدیده فکر می‌کنیم. خیلی‌ها بعد از داربی فکر می‌کردند که ما قهرمانی را از دست داده‌ایم اما حالا می‌بینید که برگشته‌ایم و این موضوع برای ما مهم است چون نشان‌دهنده شخصیت تیم ماست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر