|
کدخبر: 49458

مدافع محبوب در لیست خرید برانکو

در سال‌های گذشته برانکو ایوانکویچ همواره به دنبال راهی برای جذب مرتضی پورعلی گنجی بود. مدافع شمالی و کم اشتباهی که از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در کنار تیم ملی حضور دارد و بازی‌های خاطره انگیزی از او در ذهن هواداران به فوتبال باقی مانده است.

گسترش نیوز - در سال‌های گذشته برانکو ایوانکویچ همواره به دنبال راهی برای جذب مرتضی پورعلی گنجی بود. مدافع شمالی و کم اشتباهی که از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در کنار تیم ملی حضور دارد و بازی‌های خاطره انگیزی از او در ذهن هواداران به فوتبال باقی مانده است.

pooraliganji.jpg

برانکو در پی آن بود که مرتضی را در فصل پانزدهم به لیست تیمش اضافه کند که این اتفاق رخ نداد. با این حال، طی دو فصل گذشته نیز، نام این بازیکن که محبوبیت خاصی نزد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی داشت، در لیست خرید برانکو بود، ولی پورعلی گنجی می‌خواست خارج از کشور به فوتبالش ادامه بدهد.

حالا شایعه شده برانکو از حالا به دنبال جذب این بازیکن است تا خط دفاع قدرتمندی را برای فصل آینده در پرسپولیس بسازد. مرتضی درحال‌حاضر، مدافع تیم العربی قطر است. باید دید این بار، چنین شایعاتی صحت دارد یا نه و از سوی دیگر، آیا پورعلی گنجی می‌خواهد بار دیگر به فوتبال ایران برگردد؟

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر