|
کدخبر: 48438

گردوخاک سردار آزمون در آغاز سال ۹۸! + تصاویر

زنیت سنت‌پترزبورگ با نمایش فوق‌العاده ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی پُر گل برابر اورنبورگ شد.

گسترش‌نیوز: در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را برای هفتمین مسابقه پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۵: ۳۰ امروز در ورزشگاه گازپورم آرنا مقابل تیم رده دهمی اورنبورگ قرار گرفت.

SRDR1.jpg

نیمه اول این مسابقه برخلاف تصور و با برتری یک بر صفر اورنبورگ به پایان رسید، اما در دقیقه ۴۸ یوری ژیرکوف، وینگر ملی پوش زنیت سنت‌پترزبورگ نفوذ سریعی از سمت چپ زمین داشت که پاس در عرض او به محوطه ۶ قدم و مقابل دروازه خالی را سردار آزمون تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشید.

یارووسلاو راکیتسکی، مدافع اوکراینی در دقیقه ۸۲ گل دوم زنیت سنت‌پترزبورگ را به ثمر رساند، اما نمایش هجومی تیم میزبان همچنان ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۸۸ روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان اورنبورگ و البته فرصت‌طلبی سردار آزمون، با شوت روی پای زمینی او به سومین گل دست پیدا کرد.

SRDR2.jpg

یاران آزمون که در دیدار اخیرشان به تساوی مقابل اسپارتاک مسکو رسیده بودند، در بازی خانگی امروز موفق به برتری ۳ بر یک مقابل اورنبورگ شدند تا ۴۴ امتیازی شده و صدر جدول لیگ برتر روسیه را حفظ کنند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در ۶ مسابقه اخیرشان ۵ گل به ثمر رسانده و روی یک گل تاثیر گذاشته بود، بعد از دو مسابقه ناکامی در گلزنی برابر ویارئال و اسپارتاک مسکو، امروز موفق شد نمایش درخشانی در نخستین بازی سال ۹۸ برای تیمش داشته باشد و دو گل از سه گل زنیت مقابل اورنبورگ را بزند.

SRDR3.jpg

منبع: ورزش سه

ارسال نظر