|
کدخبر: 47503

بی تدبیری باشگاه پرسپولیس را ما نباید به گردن بگیریم

سعید فتاحی می‌گوید در تاریخ ۳۰ دی ماه موافقت مشروط خود را با برگزاری دیدار پرسپولیس برابر سپیدرود با یک روز تاخیر اعلام کرده است.

گسترش نیوز- حضور پرسپولیس در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی سبب شد تا مسابقه نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان پس از پایان بازی‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی شود.

perspolis.jpg

با این حال شاگردان برانکو ایوانکوویچ همچنان از فشردگی بازی‌ها گلایه دارند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردند تا در صورت امکان دیدار این تیم برابر سپیدرود که طبق برنامه باید در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شود، یک روز به تاخیر بیافتد.

این درخواست باشگاه پرسپولیس با موافقت سازمان لیگ مواجه شده ولی باشگاه پرسپولیس و پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه اعلام کرده، به این دلیل که سازمان لیگ دیر به آنها پاسخ مثبت داده، آنها بلیت‌های پرواز به شهر رشت را تهیه کرده‌اند و ضمن کنایه به سازمان لیگ با تاخیر یک روز بازی مخالفت کردند.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد این ماجرا اینگونه واکنش نشان داد و گفت: « ما در تاریخ ۳۰ دی ماه به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و همانطور که در پی نوشت مشخص است، به آنها اعلام کردیم در صورت عدم برگزاری اردوی بزرگسالان بازی آنها برابر سپیدرود با یک روز تاخیر برگزار می‌شود.»

فتاحی در ادامه با اشاره به واکنش باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: « بی‌تدبیری باشگاه پرسپولیس را ما نباید به گردن بگیریم.‌ای کاش یاد بگیرند اشتباهات خودشان را برعهده بگیرند تا با این رفتار سازمان لیگ را مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهند.»

منبع: ورزش 3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها