|
کدخبر: 46345

سوژه اصلی دیدار استقلال و ذوب‌آهن

بازی امروز آخرین فرصت تبریزی برای درخشش به حساب می‌آید.

گسترش نیوز - ورزشگاه آزادی امروز میزبان یکی از خاص‌ترین دیدارهای نیم‌فصل دوم است، جایی که دو تیم استقلال و ذوب آهن باید دیدار معوقه هفتۀ هفدهم را برگزار کنند.

Esteghlal.jpg

این دیدار سوژه‌های فراوانی خواهد داشت، از شرایط دو تیم گرفته تا رویارویی منصوریان با استقلال و انگیزه‌های شخصی این مربی مقابل شفر همگی ادعله‌ای هستند که نشان می‌دهند بازی امروز بسیار جذاب خواهد بود.

مرتضی تبریزی، مهاجم بلند قامت آبی‌پوشان هم یکی دیگر از سوژه‌های خاص این دیدار محسوب می‌شود، او در حالی که فصل را با ذوب آهن آغاز کرده بود پیش از دیدار حساس با استقلال در نیم فصل اول به جمع شاگردان شفر پیوست.

این بازیکن حالا در دور برگشت از انگیزه‌های فراوانی برای درخشیدن برخوردار است، تبریزی که سابقه ۵ فصل حضور موفق در اصفهان را در کارنامه داشت، در لیگ هجدهم چندان موفق ظاهر نشده و تنها در دو دیدار برای تیم جدیدش موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده است.

با توجه به ترافیک خط حمله این روزهای استقلال، بازی امروز مقابل ذوب آهن آخرین فرصت تبریزی برای نشان دادن توانایی‌هایش خواهد بود. به گزارش ورزش ۱۱؛ دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن امروز از ساعت ۱۸: ۳۰ با سوت فغانی آغاز خواهد شد.

منبع: جام نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها