|
کدخبر: 45699

هر جا برانکو بگوید بازی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر پستی که برانکو صلاح بداند بازی می‌کنم و تابع تصمیم او هستم.

گسترش نیوز - مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس درباره برد مقابل استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه بازی امروز را بردیم و سه امتیاز مهم گرفتیم. ما باید با قدرت کارمان را ادامه دهیم تا در پایان فصل بتوانیم با قهرمانی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

beranko.jpg

وی درباره تعویضش در این بازی اظهارکرد: مهم نیست که من بازی کنم یا کسی دیگر. بلکه مهم بردن تیم است که باید همه تلاش کنیم تا بازی‌ها را ببریم تا هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

ترابی در مورد حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس ادامه داد: ‌ما چند بازیکن جدید هستیم که نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم امامطمئنا خیلی سریع با سایر بازیکنان هماهنگ خواهیم شد تا بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم.

وی درباره قضاوت داور و اینکه بازیکنان استقلال خوزستان مدعی شدند داوری به سود آنها بود، گفت: اصلا چنین چیزی نیست چرا که در چند صحنه داور می‌توانست خطا بگیرد و اگر با آنها مهربان نبود حتی می‌توانست خطای روی من و شجاع خلیل‌زاده را بگیرد.

ترابی درباره اینکه در کدام پست راحت‌تر است تا بازی کند، افزود: من تابع تصمیم برانکو هستم و هر کجا او بگوید بازی می‌کنم و برای من فرق نمی‌کند در کدام پست به میدان بروم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها