|
کدخبر: 45422

عذرخواهی افشین قطبی از پرسپولیسی‌ها

سرمربی فولاد می‌گوید این باشگاه مثل پسر دوم اوست. مربی سابق قرمزها امیدوار است تا بتوانند مقابل پرسپولیس هم نتیجه خوبی به‌دست بیاورند.

گسترش نیوز ؛ افشین قطبی سرمربی فولاد درباره دیدار با پرسپولیس می‌گوید: «خوشحالم دوباره همدیگر را می‌بینیم. پرسپولیس نخستین تجربه مربیگری من در ایران بود. در قلب من هم جایگاه ویژه‌ای دارد. لحظات بی‌نظیری را در این باشگاه تجربه کردم. همانطور که یک پدر می‌تواند عاشق دو فرزندش باشد فرزند دوم من فولاد است و عاشق مردم اهواز و هواداران این تیم هستم. دو ماه است که در این باشگاه حضور دارم اما احساس می‌کنم ماموریت من بیشتر از فوتبال است.»

perspolisee58.jpg

او ادامه می‌دهد: «در تلاشیم تا بازیکنان جدیدی پرورش بدهیم. خوشحالم برای نخستین بار در خانه فولاد مقابل یک تیم که برایم عزیز است بازی می‌کنم. هیچوقت فکر نمی‌کردم روی نیمکت تیمی مقابل پرسپولیس مربیگری کنم. باید انجام وظیفه کنم و امیدوارم هواداران پرسپولیس من را ببخشند.»

قطبی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مقابل پرسپولیس هجومی بازی کنند می‌گوید: «همه ایران می‌دانند پرسپولیس الان بیشترین امتیاز را کسب کرده و بهترین تیم ایران است و فاصله کمی با بهترین تیم در آسیا شدن داشت. فولاد برای رسیدن به این جایگاه کار زیادی دارد. باید ما با شرایط خاصی بازی کنیم که ننتیجه بگیریم. این تیم در هر پست بهترین‌ نفرات را دارد. اگر می‌خواهیم شانس قهرمانی داشته باشیم باید در همه دقایق خوب بازی کنیم و هر بازی برایمان حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. با این انگیزه باید بازی کرد.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها