|
کدخبر: 43938

کی‌روش: فعلا به تیم ملی ایران تعهد دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاد کلمبیا گفت: کار کردن در کلمبیا برایم افتخار است اما فعلا به تیم ملی ایران تعهد دارم.

گسترش‌نیوز : کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: مردم تحت تاثیر تحریم‌های احساسی هستند و از آن لطمه خورده‌اند اما زمانی که با این افراد فوق العاده زندگی می‌کنید و احساسی که نسبت به تیم ملی دارند را می‌بینید، عاشقشان می‌شوید.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین گفت: بازیکنان ایرانی را دوست دارم، آنها شخصیت قوی دارند و همیشه دوست دارند بهتر شوند و برای آن می‌جنگند آنها نسب به کشور و پیراهن تیم ملی عرق دارند. آنها یکی از با ثبات‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستند که من در طول زندگی‌ام شناختم. سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که تنها پیراهن تیم ملی برایشان مهم باشد.

کی‌روش افزود: هیچ کسی نمی‌تواند بیش از این ما و بازیکنان ما را تحت فشار قرار دهد. اجازه نخواهیم داد که تنش‌ها باعث شود روی بازی‌مان تاثیر بگذارد و ما را از رویایمان دور سازد.

کارلوس کی‌روش یک پیشنهاد هم برای هدایت تیم ملی کلمبیا دارد. او نسبت به این پیشنهاد علاقه‌مند است اما تصمیش را در پایان ماه فوریه می‌گیرد؛ زمانی که حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: شکی در این نیست که فدراسیون کلمبیا علاقه‌مندی‌اش را برای مربیگیری من اعلام کرده و به من اعتماد دارد. کلمبیا تیم فوق العاده‌ای دارد که از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. این تیم در رنگنیگ فیفا در رتبه‌های بالایی قرار دارد و تیم صاحب سبکی است. برای من مربی‌گری در این تیم یک افتخار است اما من درحال‌حاضر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارم و نسبت به این تیم مسئولیت دارم.

کی‌روش در مورد تصمیم خود اظهار کرد: با دقت این پیشنهاد را بررسی خواهم کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر