|
کدخبر: 43859

کلاهبرداری بزرگ‌ در جام‌جهانی ۲۰۱۸

پلیس روسیه تحقیقات پیرامون بزرگ‌ترین کلاهبرداری صورت گرفته در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال توسط یک تبعه فلسطینی را به پایان رساند.

گسترش نیوز - پلیس مسکو تحقیقات کیفری علیه تبعه فلسطینی به اتهام بزرگ‌ترین کلاهبرداری جام جهانی 2018 فوتبال که در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه برگزار شده بود را به پایان رساند.

jamjahani12.jpg

محمد ابوشهورب، تبعه 33 ساله فلسطینی به 77 شهروند کشور الجزایر وعده سازماندهی سفر توریستی به روسیه جهت تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال را داده بود. او از این افراد مبلغ 40 هزار دلار یا 40 هزار یورو بابت سفر به روسیه در چند قسط دریافت کرده بود. کلاهبرداری این تبعه فلسطینی پیش از آغاز جام جهانی 2018 توسط همسر یکی مقام‌های بانفوذ الجزایری افشا شد. وی در تماس تلفنی با هتلی که محمد ابوشهورب مدعی رزرو جا برای مسافران الجزایری بود متوجه شد این اطلاعات واقعیت ندارد. مسئول این هتل در مسکو از رزرو جا برای 77 شهروند الجزایری در طول دوره جام جهانی 2018 ابراز بی‌اطلاعی کرده بود. سازمان‌دهنده سفر گروه 77 نفره الجزایری از این کشور به روسیه پرواز کرد و سپس به پلیس روسیه جهت ادای توضیحاتی دعوت شد. وی روز 23 ژوئن که قصد عزیمت از فرودگاه بین‌المللی مسکو به سمت ترکیه را داشت، توسط پلیس بازداشت شد. این تبعه فلسطینی اقرار کرد این کلاهبرداری توسط شرکای تجاری او در الجزایر صورت گرفته و شخصاً نقشی در آن نداشته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر