|
کدخبر: 43823

مهاجم موردنظر استقلال ۴۷۰ روز است که گل نزده!

بررسی کارنامه پاتریک فرایدی مشخص می‌کند او هم تفاوت چندانی با الحاجی گرو ندارد.

گسترش نیوز - روزنامه خبرورزشی نوشت: مدیر باشگاه استقلال در تازه‌ترین اظهاراتش گفت «قصد داریم دور از التهاب‌های بازار نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کنیم» تا اینکه اسم مهاجم مدنظر استقلال اعلام شد. پاتریک فرایدی که گفته می‌شود برای همراهی تیم در تمرینات راهی ترکیه شده دو، سه سالی است که در سوپرلیگ و لیگ دسته یک ترکیه بازی می‌کند و از بس گل نزده، حالا او را گزینه استقلال کرده‌اند، هر چند هنوز هیچ توافقی میان طرفین انجام نشده است .

footbal.jpg

پیش از جذب الحاجی گرو هم نوشتیم که این بازیکن وضعیت بدی در گل‌زنی دارد، اما مسئولان استقلال توجه خاصی به آن گزارش و مطلب نکردند .

فوروارد درشت‌هیکل ! پاتریک فرایدی با ۱۸۷ سانتی‌متر قد و البته ۸۷ کیلوگرم وزن به نظر مهاجمی درشت‌هیکل و قدرتی می‌آید. البته با تماشای فیلم بازی‌هایش در اینترنت هم می‌توان به قلدر بودنش پی برد، اما آیا او امروز هم به همین وزن و همان آمادگی است ؟!

راست‌پا و مهاجم رأس ! پاتریک فرایدی ۲۶ ساله و در کشور نیجریه به دنیا آمده است. بازیکنی سیه‌چرده که بیشتر ضرباتش را با پای راست می‌زند. پست تخصصی‌اش هم مهاجم نوک یا رأس است .

در آفریقا حرفه‌ای شد ! پاتریک فرایدی که فوتبالش را در نیجریه آموخت دوران حرفه‌ای‌اش را از سال ۲۰۱۱ و در باشگاه آفریقا اسپورت در ساحل عاج تجربه کرد. در همان دو سالی که برای این تیم توپ می‌زد، توانست دقایق اندکی هم در لیگ قهرمانان آفریقا به میدان برود .

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها