|
کدخبر: 41535

پاسخ مربی استقلال به مصاحبه پرسپولیسی‌ها

مربی استقلال می گوید از هفته اول داوری ها به ضرر این تیم بوده است.

گسترش نیوز: بیژن طاهری در این باره گفت: باور کنید از بازی اول برابر پیکان با سند می گویم داورها ما را اذیت کردند. ما در فرهنگ استقلال رشد کردیم و کمتر بهانه می آوریم و حرف می زنیم و اعتراض می کنیم. من خودم لب خط یک بار نشده در مورد داوری حرف بزنم ولی یک جایی آدم نمی تواند خودش را کنترل کند.

او ادامه داد: دلمان سوخت وگرنه ما از ۴ بازی آخر ۱۲ امتیاز گرفته بودیم. این هدف ما بود و اگر گل سالم مان درست اعلام می شد به هدف خود رسیده بودیم.

وی افزود: اینطور نباشد بگویند می توانند سر استقلال را ببرند چون ما حرف نمی زنیم و چیزی نمی گوییم. ما ساکت هستیم ولی نباید بگویند آنها چیزی نمی فهمند، واقعا خیلی حیف شد نتوانستیم پدیده را شکست بدهیم.

مربی استقلال در مورد داوری هایی که به ضرر این تیم بوده است گفت: صد در صد قبول دارم که داوری ها عمدی نیست ولی ببینید ما چقدر ضرر کرده ایم. داوری ها از اول فصل خیلی به ضرر ما بوده است، جلوی سپاهان دو پنالتی ما را نگرفتند، در بازی فولاد توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد و همه چیز واضح بود و بازی با پدیده را هم که همه دیدند چه اتفاقی افتاد.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ هجدهم بشود یا نه هم گفت: ۱۵ بازی دست نخورده مانده است و برای همه تیم ها سخت است. در نیم فصل دوم تیم ها به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. اصلا به از دست دادن قهرمانی فکر نمی کنیم، بازی های مستقیم با تیم های صدرجدول داریم، تیم های صدر جدول با هم بازی دارند و در نیم فصل دوم تیم های پایین جدولی هم با انگیزه متفاوت برای بقا بازی می کنند و می توانند از تیم های مدعی امتیاز بگیرند.

مربی استقلال در مورد مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس در مورد استقلال در پایان بازی با پارس جنوبی جم هم می گوید: من یک کلمه می گویم، مکتب استقلال مکتب ادب است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها