|
کدخبر: 39614

باشگاه گلف دونالد ترامپ را ببینید + تصاویر

باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ Trump International Golf Club واقع در وست پالم بیچ (West Palm Beach) ایالت فلوریدا یکی از باشگاه‌های گلف معروف دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس‌جمهوری امریکا است. در مقاله امروز قصد داریم به معرفی این باشگاه گلف بپردازد.

گسترش‌نیوز : ورزش گلف (Golf) یکی از تفریحات مورد علاقه مولتی میلیونرهاست که سبک زندگی لاکچری را در ذهن ما تداعی می‌کند. پس نبایستی تعجب کنید که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهوری امریکا و میلیاردر معروف نیز به این ورزش علاقه داشته باشد. علاقه ترامپ به ورزش گلف باعث شده که وی هم اکنون مالک بیش از ۱۷ باشگاه گلف در سراسر جهان باشد.

gogf4.jpg

باشگاه گلف Trump International Golf Club (West Palm Beach) یک زمین گلف خصوصی ۲۷ سوراخه است که توسط جیم فازیو (Jim Fazio)، معمار معروف زمین‌های گلف، طراحی شده است. این زمین گلف در سال ۱۹۹۹ و با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار به عنوان نخستین زمین گلف دونالد ترامپ ساخته شد.

در طراحی این زمین گلف که در سطح جهانی (world Class) می‌باشد از المان هایی همچون تپه ها، گل ها، آبشارها، درختان نخل و بلوط، نهرها وجویبارها به شکل زیبایی استفاده شده است.

golf.jpg

بیش از ۳ میلیون مترمکعب خاک طی ۹ ماه جابه‌جا شد تا سازندگان آن بتوانند مرتفع‌ترین زمین گلف را در ایالت فلوریدا (Florida) امریکا بسازند. ارتفاع این زمین گلف هم اکنون ۵۸ فوت (معادل ۱۷٫۶۸ متر) از سطح دریا بالاتر است.

ترکیبی از درختان بلوط، نخل و نارگیل در طراحی این زمین گلف، توانسته چشم‌انداز بی‌نظیری را خلق کند. زمین گلف Trump International Golf Club بیش از ۱۰۰۰ درخت بلوط به ارتفاع ۶ تا ۱۵ متر و ۸۰۰ درخت نارگیل را در خود جای داده است. ضمن اینکه دور تا دور این زمین با ۷۰۰ درخت نخل بالغ احاطه شده است.

golf01.jpg

هر یکی از ۲۷ سوراخ این زمین گلف دارای ۶ نقطه شروع بازی (tee) است که امکان بازی کردن با هر مهارتی را برای گلف بازارن فراهم می‌کند.

همچنین ساختمان این زمین گلف پذیرای مراسم‌های عروسی و سایر رویدادهای اجتماعی و تجاری می‌باشد.

هزینه ثبت نام اولیه در این باشگاه گلف ۱۵۰ هزار دلار بوده و اعضا ملزم به پرداخت ۲۵ هزار دلار به عنوان حق عضویت سالیانه نیز می‌باشند. به نظر می‌رسد که این باشگاه قصد دارد تا هزینه ثبت نام اولیه را در آینده‌ای نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار افزایش دهد.

golf1.jpg

golf02.jpg

golf2.jpg

golf3.jpg

golf4.jpg

golf5.jpg

golf6.jpg

golf7.jpg

golf8.jpg

golf9.jpg

golf10.jpg

golf30.jpg

golf34.jpg

golf45.jpg

golf091.jpg

goqlf.jpg

منبع: مجله لاکچری دات‌ کش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها