|
کدخبر: 33776

لحظه به لحظه تا حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال/ورزشگاه آزادی میزبان خانواده های ایرانی

تا ساعاتی دیگر تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با پرتغال حساس ترین بازی خود در رقابت های جام جهانی را انجام خواهد داد.حاشیه ها و اخبار لحظه به لحظه تیم ملی را از گسترش نیوز پیگیری کنید.

JAMJAHNI.jpg

* محسن همدانی نسج ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران گفت :«مسابقه فوتبال ایران،پرتغال امشب در ورزشگاه آزادی به نمایش درمی‌آید و خانواده‌ها می‌توانند برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی بروند.هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم مشکل خاصی ایجاد نشود »بلیت ورود به ورزشگاه به صورت آنلاین از طریق سینماتیکت عرضه می شود.

* شب گذشته تشویق و سر و صدای هواداران ایرانی جلو هتل تیم ملی فوتبال پرتغال واکنش کریستیانو رونالدو را به دنبال داشت. آن‌ها در مقابل هتل اقامت تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در شهر سارانسک روسیه جمع شدند و با فریادهای خود در اواخر شب قصد داشتند که خواب و آرامش بازیکنان پرتغال به ویژه‌ کریستیانو رونالدو را برهم زنند تا این بازیکن نتوانند در دیدار امشب با آرامش و تمرکز به میدان رود.

* رناندو سانتوس سرمربی پرتغال: ایران بازیکنانی باتجربه و استراتژی‌ای قوی دارد. در همین تورنمنت سازمان دفاعی ایران را دیده‌ایم. ایرانی‌ها خوب بازی می‌کنند و دواندن توپ رو به خوبی انجام می‌دهند. روز بازی ما و ایران، دو تیمی را خواهید دید که با چنگ و دندان خواهند جنگید و از جان و دل مایه خواهند گذاشت. من پیروزی می‌خواهم، همکارم هم همینطور. نبرد سخت و دشواری خواهد بود. باید کاملاً آماده باشیم

این خبر به روز رسانی می شود

ارسال نظر