|
کدخبر: 33680

افشاگری پورعلی گنجی:کاستا مدام فحش ناموس می داد!

مرتضی پورعلی گنجی در مصاحبه با خبرورزشی مدعی شد دیگو کاستا به مادر و خواهر او توهین کرده است.

گسترش نیوز: مرتضی پورعلی گنجی یکی از بهترین مدافعان ایران، به شدت از دیه گو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا شاکی است. او ناراحت است، به خاطر فحش هایی که از این بازیکن شنیده است. کاستا در بازی ایران تلاش می کرد بازیکنان را تحریک کند و مرتضی در گفت و گو با خبرورزشی فاش می کند این بازیکن به او و خانواده اش توهین کرده است.

pooraliganji.jpg

مرتضی دیه گو کاستا بعد از بازی گفت ایران را شانسی بردیم. یعنی خودشان اعتراض کردند.

بله دقیقا همینطور بود. گفتید کاستا... به نظرم او یک مهاجم بی اخلاق بود وبرایش متاسفم. کاستا به خانواده من، به مادرم، به خواهرم، به زن داداشم و همه کس و کار من فحش داد. به هر کسی که دوست داشت فحش می داد و واقعا چیزهایی که درباره اش شنیده بودم، درست بود. تو چشمم نگاه می کرد و من به فحش ناموسی می داد. او می خواست عصبانی ام کند و فکر کرده بودم بی تجربه هستم و رفتاری می کنم که اخراج شوم. من روی این مسایل خیلی حساسم ولی تلاش کردم عصبی نشوم چون پای ایران وسط بود. خودم را خیلی کنترل کردم که با او برخوردی نکردم. تلاشم این بود تا برای تیم ملی بازی کنم.

داور چیزی متوجه نشد یا اصلا به او چیزی نگفتی؟

نه زرنگ بود و می دانست کی باید فحش بدهد. از دقیقه 10 بازی شروع کرد به من فحاشی کردن. توپ اصلا به پای او نخورده بود. یهو برگشت و به چشمان من نگاه کرد و شروع به فحاشی علیه خواهر و مادرم کرد. تا داور هم می‌آمد ساکت می شد. او معمولا دورتر از ما بود و نمی شنید کاستا چقدر توهین می کند.

و عجیب نبود که کاستا باید بهترین بازیکن زمین می شد؟

واقعا من نمی فهمم، اینهمه بازیکن خوب واقعا حق کاستان نبود که بخواهد بهترین بازیکن زمین شود. کلا 5 تا توپ به پایش نخورد که بخواهد بهترین بازیکن شود. اصلا حقش نبود و وقتی دیدم کلی تعجب کردم.

مرتضی رامین هم خیلی ناراحت بود. ولی به هر حال این اتفاق ها در فوتبال می افتد دیگر....

بله، طبیعی است. از این اتفاق های بد برای همه ما می افتد. قسمت نبود که بتوانیم امتیاز بگیریم. شانس با ما یار نبود. کلا سه چهار توپ خطرناک آوردند که ما با دیسیپلین دفاع کردیم و موقعیت ندادیم و واقعا روی یک اتفاق گل خوردیم و باختیم.

چقدر هم بچه ها ناراحت بودند.

بله ناراحت این بودیم که خوب بازی کردیم ولی باختیم. باخت هم خوشحالی ندارم. ولی تجربه کسب کردیم. خیلی چیزها یاد گرفتیم. جلوی اینهمه ستاره سخت است بازی کردن. نمی توانیم جلوی چنین تیم هایی حمله کنیم ولی با دیسیپلین دفاع کردیم و به آنها موقعیت گل خاصی ندادیم. امیدوارم این اتفاقاتی که در بازی اسپانیا افتاد درسی باشد برای بازی های بعدی ما.

سعید عزت اللهی هم گل زد و داور آن را نگرفت.

نمی دانم شاید اگر تیم دیگری جای ایران بود آن را قبول می کردند. این تکنولوژی ویدئو چک به ضرر ما شد. دیگر اتفاقی است که پیش آمد ولی می شد ما بازی را مساوی کنیم.

بازی پرتغال چه می شود؟ انشالله می توانیم ببریم؟

ما که برای برد می رویم ولی باید ببینیم در زمین بازی چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر