|
کدخبر: 32765

خانم سربازرس AFC به وکیل ایرانی چه گفت؟

مشکلات مالی گریبان‌گیر استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی

خانم وین سربازرس تایلندی که در تهران است از طلبکاران این سه باشگاه خواسته تا شکایات خود را ایمیل کنند. ناظران ‌ای‌اف‌سی به صورت جدی در حال پیگیری شکایت‌ها هستند و به همین دلیل این آدرس ایمیل را در اختیار طلبکاران قرار داده‌اند.

ESTEGHLAL.jpg

گسترش‌نیوز: از شب گذشته دو ناظر ویژه AFC برای راستی آزمایی مدارک مالی سه باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی وارد تهران شده‌اند.

آنها روز گذشته در باشگاه استقلال مستقر شدند و ۱۱۰ پرونده مالی این باشگاه را بررسی کردند. آنها امروز با مدیران تراکتورسازی هم دیدار دارند و قرار است در باشگاه پرسپولیس هم حضور پیدا کنند. در همین راستا خانم وین سربازرس تایلندی که در تهران است از طلبکاران این سه باشگاه خواسته تا به این آدرس ایمیل mailto: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید شکایات خود را عنوان کنند تا کنفدراسیون آسیا با دقت این پرونده‌ها را بررسی کند.

در این زمینه آرش شکرریز که وکیل و نماینده چند بازیکن از این سه باشگاه است اظهارکرد: امروز سربازرس AFC با من تماس گرفت و خواستار این موضوع شد که اگر بازیکن و مربی و هر شخصی از این سه باشگاه شکایت دارد از طریق ایمیل ذکر شده موارد را به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند. او تاکید کرد که این پرونده‌ها همگی مورد بررسی قرار می‌گیرد. ناظران‌ای اف سی به صورت جدی در حال پیگیری شکایت‌ها هستند و به همین دلیل این آدرس ایمیل را در اختیار طلبکاران قرار داده‌اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها