|
کدخبر: 42769

راهکاری جدید برای کاهش آلودگی هوا

رئیس اداره محیط‌‌زیست شهر تهران گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از راهکارهای مهم برای کاهش آلودگی هوا است.

گسترش‌نیوز : محمد حسین بازگیر با بیان اینکه درحال‌حاضر واحدهای صنعتی اطراف شهرها مجهز به فیلتراسیون هوا شده‌اند، اظهار کرد: با واحدهایی که آلودگی هوا تولید می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی در ادامه مدیریت سفر را یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: لازم است که به سمت دولت الکترونیک و ارائه خدمات در فضاهای اینترنتی و مجازی پیش برویم و بخشی از نیازهای روزمره را از این طریق برطرف کنیم.

بازگیر در ادامه گفت: در گذشته برخی روزها مجبور بودیم در صف‌های طولانی بانک‌ها بمانیم و پرداخت و تراکنش‌ها را دستی انجام دهیم و ساعت‌ها زمان صرف استفاده از بانک مبدأ می‌شد ولی امروز با اپلیکیشن‌های مختلف این کار بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود.

رئیس اداره محیط‌زیست شهر تهران با اشاره به اینکه امروز مردم به‌راحتی به فضای مجازی دسترسی دارند، اظهار کرد: این موارد را باید در برنامه‌ریزی‌ها ببینیم و مردم در قالب دولت الکترونیک فعالیت‌های روزمره اداری خود را به انجام رسانند.

وی در پایان سخنان خود در یک برنامه رادیویی با تاکید بر اینکه خدمات اداری و دولتی باید در کل کشور پراکنده شود، تصریح کرد: مردم سایر کلان شهرها نباید نیازمند تهران باشند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر